Розвиток креативності дітей старшого дошкільного віку засобами нетрадиційного малювання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні визначено, розроблено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку креативності дітей старшого дошкільного віку засобами нетрадиційного малювання. Проаналізовано креативність як педагогічну категорію, охарактеризовано складові і специфіку її розвитку у дітей старшого дошкільного віку. Визначено особливості використання нетрадиційних технік малювання в освітньому процесі ЗДО. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
The research identifies, developed, theoretically substantiated and experimentally tested the pedagogical conditions for the development of creativity older preschool children by means of non-traditional drawing. Creativity as a pedagogical category is analyzed, the components and specifics of its development in older preschool children are characterized. The peculiarities of the use of non-traditional drawing techniques in the educational process of Preschool education institution are determined. For this purpose, theoretical and empirical research methods, as well as methods of mathematical statistics are used.
Опис
Ключові слова
креативність, розвиток, діти старшого дошкільного віку, педагогічні умови, нетрадиційне малювання, засоби, creativity, development, children of senior preschool age, pedagogical conditions, non-traditional drawing, means
Бібліографічний опис
Аузяк, Н. В. Розвиток креативності дітей старшого дошкільного віку засобами нетрадиційного малювання [Текст] : магістер. робота / Н. В. Аузяк ; науковий керівник О. С. Білєр. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 85 с.