Активізація розумової діяльності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з природою

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й визначено активізація розумової діяльності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з природою. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
The study identifies, theoretically substantiates and identifies the activation of mental activity of older preschool children in the process of acquaintance with nature. For this purpose, theoretical and empirical research methods, as well as methods of mathematical statistics were used.
Опис
Ключові слова
розумова діяльність, природа, ознайомлення з природою, діти, старший дошкільний вік, mental activity, nature, acquaintance with nature, children, senior preschool age
Бібліографічний опис
Куцай, І. М. Активізація розумової діяльності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з природою [Текст] : магістер. робота / І. М. Куцай ; науковий керівник О. І. Гаврило. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 70 с.