Використання інтелект-карт при вивченні математики в початковій школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В магістерській роботі досліджено актуальну проблему використання інтелект-карт на уроках математики в початковій школі. Теоретично обґрунтовано, впорядковано і експериментально доведено ефективність використання інтелект-карт на уроках математики в 3 класі. Ефективність використання даної технології підтверджена збільшенням кількості учнів з позитивним ставленням до уроків математики і позитивною динамікою засвоєння навчального матеріал.
In the master's this is the topical problem of using intelligence cards in mathematics lessons in primary school is investigated. The effectiveness of the use of intelligence-cards in mathematics lessons in the 3rd grade is theoretically substantiated, organized and experimentally proved. The effectiveness of this technology is confirmed by the increase in the number of students with a positive attitude to mathematics lessons and positive dynamics of learning material.
Опис
Ключові слова
технологія інтелект-карт, інтелект-карти, ментальні карти, засвоєння знань, математика, молодші школярі, здобувачі освіти, початкова школа, intelligence card technology, intelligence cards, mental maps, knowledge acquisition, mathematics, junior schoolchildren, students, primary school
Бібліографічний опис
Карабут, І. О. Використання інтелект-карт при вивченні математики в початковій школі [Текст] : магістер. робота / І. О. Карабут ; науковий керівник О. О. Васько. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 88 с.