Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11378
Title: Актуальні проблеми спеціальної педагогіки, психології та фізичної терапії
Other Titles: Actual Problems of Special Pedagogy, Psychology and Physical Therapy
Keywords: спеціальна педагогіка
фізична терапія
психологія
мовлення
дрібна моторика
точковий масаж
афазія
мовленнєві порушення
корекція
дислексія
кінезіологічні вправи
фізичне виховання
заїкання
інновації
мислення
увага
поведінка
моторна алалія
ринолалія
дитячий церебральний параліч
гігієнічні навички
нетрадиційні методи
special pedagogy
psychology
physical therapy
speech
fine motor skills
acupressure
aphasia
speech disorders
correction
dyslexia
kinesiological exercises
physical education
stuttering
innovation
thinking
attention
behavior
motor alalia
rhinolalia
paralysis hygienic skills
non-traditional methods
Issue Date: 25-May-2021
Publisher: ФОП Цьома
Citation: Актуальні проблеми спеціальної педагогіки, психології та фізичної терапії [Текст] : матеріали V Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, (25 травня 2021 року, м. Суми) / редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, А. І. Кравченко та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2021. – 204 с.
Abstract: У статтях розглядаються актуальні проблеми наукових пошуків студентів з питань теоретичних та експериментальних досліджень у галузях спеціальної педагогіки, психології та фізичної терапії.
The articles consider the current problems of scientific research of students on theoretical and experimental research in the fields of special pedagogy, psychology and physical therapy.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11378
Appears in Collections:Актуальні проблеми корекційної педагогіки, психології та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК СТУД. 2021 Цьома.pdf2,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.