Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТаран, Євгенія Олександрівна-
dc.contributor.authorTaran, Yevheniia Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-07-27T08:52:28Z-
dc.date.available2021-07-27T08:52:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТаран, Є. О. Використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом [Текст] / Є. О. Таран // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 280–284.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11158-
dc.description.abstractУ статті описано використання та вплив арт-терапевтичних технологій на процес розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом. Нові умови стратегії реформування спеціальної освіти в Україні передбачають кардинальну переоцінку багатьох аспектів проблеми формування особистості, її підготовки до життя в багатовимірному суспільстві. Арт-терапія у педагогічній інтерпретації розуміється як турбота про емоційне самопочуття і психологічне здоров’я засобами художньої (візуальної) творчості. За висновком автора, використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом є виправданим та ефективним.uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the use and influence of art-therapeutic technologies on the development of social activity of primary school children with hearing loss. The new conditions of the strategy of reforming special education in Ukraine provide for a radical reassessment of many aspects of the problem of personality formation, its preparation for life in a multidimensional society. Art therapy in pedagogical interpretation is understood as the care of emotional well-being and psychological health by means of artistic (visual) creativity. According to the author, the use of art-therapeutic technologies in the development of social activity of primary school children with hearing loss is justified and effective.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectарт-терапевтичні технологіїuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectдіти зі зниженим слухомuk_UA
dc.subjectізотерапіяuk_UA
dc.subjectпісочна терапіяuk_UA
dc.subjectкорекціяuk_UA
dc.subjectсоціальна активністьuk_UA
dc.subjectart-therapeutic technologiesuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectchildren with hearing lossuk_UA
dc.subjectisotherapyuk_UA
dc.subjectsand therapyuk_UA
dc.subjectcorrectionuk_UA
dc.subjectsocial activityuk_UA
dc.titleВикористання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухомuk_UA
dc.title.alternativeUse of Art-Therapeutic Technologies in the Process of Development of Social Activity of Young Schoolchildren with Hearing Disabilityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taran.pdf359,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.