Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11158
Title: Використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом
Other Titles: Use of Art-Therapeutic Technologies in the Process of Development of Social Activity of Young Schoolchildren with Hearing Disability
Authors: Таран, Євгенія Олександрівна
Taran, Yevheniia Oleksandrivna
Keywords: арт-терапевтичні технології
розвиток
діти зі зниженим слухом
ізотерапія
пісочна терапія
корекція
соціальна активність
art-therapeutic technologies
development
children with hearing loss
isotherapy
sand therapy
correction
social activity
Issue Date: 2021
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Таран, Є. О. Використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом [Текст] / Є. О. Таран // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 280–284.
Abstract: У статті описано використання та вплив арт-терапевтичних технологій на процес розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом. Нові умови стратегії реформування спеціальної освіти в Україні передбачають кардинальну переоцінку багатьох аспектів проблеми формування особистості, її підготовки до життя в багатовимірному суспільстві. Арт-терапія у педагогічній інтерпретації розуміється як турбота про емоційне самопочуття і психологічне здоров’я засобами художньої (візуальної) творчості. За висновком автора, використання арт-терапевтичних технологій в процесі розвитку соціальної активності молодших школярів зі зниженим слухом є виправданим та ефективним.
The article describes the use and influence of art-therapeutic technologies on the development of social activity of primary school children with hearing loss. The new conditions of the strategy of reforming special education in Ukraine provide for a radical reassessment of many aspects of the problem of personality formation, its preparation for life in a multidimensional society. Art therapy in pedagogical interpretation is understood as the care of emotional well-being and psychological health by means of artistic (visual) creativity. According to the author, the use of art-therapeutic technologies in the development of social activity of primary school children with hearing loss is justified and effective.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11158
Appears in Collections:Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих учених

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taran.pdf359,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.