Снюзлентерапія, як складова корекційно-реабілітаційного процесу дітей, які мають діагноз дитячий церебральний параліч

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті міститься інформація про снюзлентерапію, як метод корекційнореабілітаційної діяльності. Особливості розвитку дитини, яка має органічне ураження центральної нервової системи. Його вплив на розвиток полягає в складних форм пізнавальної діяльності, тому основна увага при корекційній роботі з такими дітьми приділяється розвитку пізнавальної, емоційно-особистісної та вольової сфер, збереженню і зміцненню психофізичного та емоційного здоров’я дітей. Принципи, методи, технології снюзлентерапії. Значення снюзлентерапії для дітей, які мають діагноз церебральний параліч.
The article contains information about snusline therapy as a method of correctional and rehabilitation activities. Features of the development of a child who has an organic lesion of the central nervous system. Its impact on development lies in complex forms of cognitive activity, so the main attention in correctional work with such children is paid to the development of cognitive, emotional, personal and volitional spheres, preservation and strengthening of psychophysical and emotional health of children. Principles, methods and technologies of snuzlen therapy. The value of snuslen therapy for children with cerebral palsy.
Опис
Ключові слова
снюзлентерапія, сенсорна кімната, сенсорна корекція, діти з церебральним паралічем, snusline therapy, sensory room, sensory correction, children with cerebral palsy
Бібліографічний опис
Сайко, М. П. Снюзлентерапія, як складова корекційно-реабілітаційного процесу дітей, які мають діагноз дитячий церебральний параліч [Текст] / М. П. Сайко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 268–273.