Формування навичок самообслуговування – як чинник культури поведінки дошкільників із затримкою психічного розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Автори
Попова Юлія Володимирівна
Popova Yuliia Volodymyrivna
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті наголошено на важливості формування навичок самообслуговування в дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку. Підкреслено вплив сформованих навичок самообслуговування на культуру поведінки. Представлено диференціацію навичок самообслуговування на такі групи, як: навички прийому їжі; гігієнічні навички; навички охайності; навички одягання та роздягання; поведінкові навички. Зазначено, що успішне формування навичок самообслуговування у дітей із затримкою психічного розвитку є основою їхньої успішної соціалізації.
The article emphasizes the importance of developing self-care skills in children with mental retardation of preschool age. The influence of the formed self-service skills on the culture of behavior is emphasized. Differentiation of self-service skills into such groups as: eating skills; hygienic skills; tidiness skills; dressing and undressing skills; behavioral skills. It is noted that the successful formation of self-care skills in children with mental retardation is the basis of their successful socialization.
Опис
Ключові слова
навички самообслуговування, діти із затримкою психічного розвитку, дошкільний вік, self-care skills, children with mental retardation, preschool age
Бібліографічний опис
Попова, Ю. В. Формування навичок самообслуговування – як чинник культури поведінки дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ю. В. Попова // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 252–257.