Трактування категорії «психолого-педагогічний супровід» дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Авторкою статті висвітлено аналіз теоретико-методологічних засад трактування категорії супровід від загального до конкретного. Проаналізовані загальні й спеціальні психолого-педагогічні джерела трактування категорії «супровід». Спираючись на сучасні трактування супроводу вітчизняних науковців, авторкою надано узагальнене, власне розуміння «психолого-педагогічного супроводу» дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку.
The author of the article highlights the analysis of theoretical and methodological principles of interpretation of the category of support from general to specific. The general and special psychological and pedagogical sources of interpretation of the category "support" are analyzed. Based on modern interpretations of the support of domestic scientists, the author provides a generalized, own understanding of "psychological and pedagogical support" of preschool children with intellectual disabilities.
Опис
Ключові слова
супровід, психолого-педагогічний супровід, діти дошкільного віку, порушення інтелектуального розвитку, support, psychological and pedagogical support, preschool children, intellectual disabilities
Бібліографічний опис
Остапенко, Д. А. Трактування категорії «психолого-педагогічний супровід» дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / Д. А. Остапенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 227–232.