Реалізація завдань інклюзивної освіти в процесі сценічнотеатралізованої діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджується проблема залучення дітей з особливими освітніми потребами до сценічно-театралізованої діяльності. Обґрунтовується ефективність такої творчої діяльності в інклюзивних освітніх закладах з метою розвитку комунікативних, артистичних, фізичних якостей вихованців, а також їх більш успішної соціальної адаптації. Розглянуто виховні, розвивальні та освітні можливості театрального мистецтва.
The article examines the problem of children with special educational needs involving in the stage and theatric activities. The efficiency of such creative activity in inclusive educational institutions for the purpose of development of communicative, artistic, physical qualities of pupils, their more successful social adaptation is substantiated. The educational, developmental and educational possibilities of theatrical art are considered.
Опис
Ключові слова
інклюзивна освіта, театр, сценічно-театралізована діяльність, соціальна адаптація, inclusive education, theater, stage and theatric activity, social adaptation
Бібліографічний опис
Заїка, Я. В. Реалізація завдань інклюзивної освіти в процесі сценічнотеатралізованої діяльності [Текст] / Я. В. Заїка // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 156–161.