Формування навичок академічного співу студентів педагогічних університетів у процесі вокального навчання

Анотація
У дипломній роботі досліджено проблему формування навичок академічного співу студентів педагогічних університетів у процесі вокального навчання. З’ясовано стан досліджуваної проблеми в теорії та методиці музичного навчання. Здійснено ретроспективний аналіз становлення академічної манери співу. Конкретизовано сутність та компонентну структуру навичок академічного співу студентів-вокалістів педагогічних університетів. Визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного явища. Розроблено методи та прийоми формування навичок академічного співу студентів педагогічних університетів у процесі вокального навчання.
In the thesis the problem of formation of skills of academic singing of students of pedagogical universities in the process of vocal training is investigated. The state of the researched problem in the theory and methods of music education is clarified. A retrospective analysis of the formation of the academic style of singing was performed. The essence and component structure of academic singing skills of students-vocalists of pedagogical universities are concretized. Criteria, indicators and levels of formation of the studied phenomenon are determined. Methods and techniques for the formation of academic singing skills of students of pedagogical universities in the process of vocal training have been developed.
Опис
Ключові слова
академізм, традиція, спів, академічний спів, навички, навички академічного співу студентів педагогічних університетів, методи, прийоми, academism, tradition, singing, academic singing, skills, academic singing skills of students of pedagogical universities, methods, techniques
Бібліографічний опис
Чжан Яньбінь Формування навичок академічного співу студентів педагогічних університетів у процесі вокального навчання [Текст] : бакалавр. робота / Чжан Яньбінь ; науковий керівник М. Б. Петренко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 52 с.