Методичні особливості навчання мови програмування python учнів 5–7 класів

Анотація
Під час написання кваліфікаційної роботи, я готовий затвердити, що в даний час програмування стає широко поширеним, а мови програмування — простими і зручними у використанні. Потреба в людях, які добре знають Python буде тільки зростати, отже ми вважаємо, що Python може стати першою мовою в області вивчення програмування в середній школі. В результаті можна відзначити, що не тільки немає необхідності відмовлятися від ідеї вивчення високорівневих мов програмування в школі, а навпаки, вивчення Python, при правильному підході і обліку методичних особливостей, відкриє перед учнем нові горизонти і можливості, так як сучасні мови програмування, вдосконалюючись, стають все більш універсальними, гнучкими і простими, зручними для сприйняття і налагодження.
When writing a dissertation, I am prepared to state that programming is now becoming widespread and programming languages are simple and easy to use. The need for people who know Python well will only grow, so we believe that Python can be the first language in the study of programming in high school. As a result, it can be noted that not only is there no need to abandon the idea of learning high-level programming languages in school, but on the contrary, learning Python, with the right approach and taking into account methodological features, will open new horizons and opportunities. become more versatile, flexible and simple, easy to understand and debug.
Опис
Ключові слова
інформатика, програмування, школа, методика, алгоритми, computer science, programming, school, methods, algorithms
Бібліографічний опис
Шумейко, В. Ю. Методичні особливості навчання мови програмування python учнів 5–7 класів [Текст] : бакалавр. робота / В. Ю. Шумейко ; науковий керівник Н. В. Дегтярьова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 37 с.