Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10970
Title: LEGO-технологія як засіб інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку
Other Titles: LEGO-technology as a Means of Intellectual Development of Older Preschool Children
Authors: Бутенко, Віта Григорівна
Бесага, Ірина Русланівна
Butenko, Vita Hryhorivna
Besaha, Iryna Ruslanivna
Keywords: технологія
LEGO-технологія
інтелектуальний розвиток
конструювання
діти старшого дошкільного віку
technology
LEGO-technology
intellectual development
design
children of senior preschool age
Issue Date: 2020
Citation: Бесага, І. LEGO-технологія як засіб інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І. Бесага, В. Бутенко // Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи : збірник наукових статей студентів, магістрантів та молодих науковців. – Суми : ФОП Цьома С.П., 2020. – С. 23–26.
Abstract: У статті визначено види пізнавальної активності, притаманних дітям дошкільного віку; охарактеризовано значення використання LEGO-технології в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти; розкрито вплив LEGO-технології на інтелектуальний розвиток дітей старшого дошкільного віку.
The article identifies the types of cognitive activity inherent in preschool children; the importance of using LEGO-technology in the educational process of a modern preschool institution is characterized; the influence of LEGO-technology on the intellectual development of older preschool children is revealed.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10970
Appears in Collections:Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.