Організаційні засади функціонування загальноосвітніх навчальних закладів у великій Британії та Україні: порівняльний аналіз
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Science and Education a New Dimension
Анотація
У статті здійснено порівняльний аналіз організаційних засад функціонування загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії та України. Конкретизовані обов’язкові етапи навчання у школах України та Великої Британії, які впливають на процес становлення і розвиток середньої освіти.
The article presents a comparative analysis of the institutional foundations of the functioning of secondary schools of Great Britain and Ukraine. Specified mandatory step in schools of Ukraine and the United Kingdom, which affect the process of formation and development of secondary education.
The article presents a comparative analysis of the institutional foundations of the functioning of secondary schools of Great Britain and Ukraine. Specified mandatory step in schools of Ukraine and the United Kingdom, which affect the process of formation and development of secondary education.
Опис
Ключові слова
організаційні засади, навчальні заклади, педагогічний процес, моніторинг знань, національний курикулум, централізація-децентралізація управління шкільною освітою, навчально-методичне забезпечення, organizational foundations, educational institutions, pedagogical process monitoring knowledge of National Curriculum, centralization-decentralization of school management, training and methodological support
Бібліографічний опис
Організаційні засади функціонування загальноосвітніх навчальних закладів у великій Британії та Україні: порівняльний аналіз [Текст] / О. В. Шаповалова, В. Г. Бутенко, Н. М. Павлущенко, О. С. Білєр // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2021. – IX (96), випуск 245. – С. 50–53.