Методика застосування мультимедійної дошки у процесі навчання біології у 6 класі основної школи

Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню методичних засад використання мультимедійної дошки у процесі навчання біології у 6 класі основної школи. Нами було визначено, що на сьогоднішній день упровадження новітніх технологій навчання, ґрунтується на нових підходах подання та засвоєння інформації, що потребує нових, більш цікавих засобів. Результати експерименту свідчать про підвищення рівня навчальних досягнень учнів у процесі вивчення біології, що свідчить про ефективність методики проведення уроків ІЗ застосуванням мультимедійної дошки.
Qualification work is devoted to the study of methodological principles of using a multimedia board in the process of teaching biology in the 6th grade of primary school. We determined that today the introduction of the latest learning technologies is based on new approaches to the presentation and assimilation of information that requires new, more interesting tools. The results of the experiment indicate an increase in the level of student achievement in the process of studying biology, which indicates the effectiveness of the method of conducting lessons using a multimedia board.
Опис
Ключові слова
інтерактивна дошка, заклад загальної середньої освіти, освітній процес, навчальні досягнення, педагогічний експеримент, interactive whiteboard, general secondary education institution, educational process, educational achievements, pedagogical experiment
Бібліографічний опис
Андрусіва, Р. А. Методика застосування мультимедійної дошки у процесі навчання біології у 6 класі основної школи [Текст] : бакалавр. робота / Р. А. Андрусіва ; науковий керівник Л. П. Міронець. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – 52 с.