Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10627
Title: Роль курсу «Типологія помилок» у формуванні інфомедійної грамотності філологів: інтегративний підхід
Other Titles: The Role of the Course "Typology of Mistakes" in the Formation of Infomedia Literacy of Philologists: an Integrative Approach
Authors: Герман, Вікторія Василівна
Herman, Viktoriia Vasylivna
Keywords: візуальна грамотність
інфомедійна грамотність
критичне мислення
медіакультура
медіаграмотність
помилка
visual literacy
infomedia literacy
critical thinking
media culture
media literacy
mistake
Issue Date: 2020
Citation: Герман, В. В. Роль курсу «Типологія помилок» у формуванні інфомедійної грамотності філологів: інтегративний підхід [Текст] / В. В. Герман // Академічна культура дослідника в освітньому просторі: Європейський та національний досвід : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції хдобувачів освіти та молодих учених, (14–15 травня 2020, м. Суми) / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми, 2020. – С. 64–70.
Abstract: У статті окреслюється можливість інтеграційного підходу до впровадження проєкту IREX "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність» у курс «Типологія помилок». Доводиться, що таке поєднання дозволить покращити якість підготовки й формування компетентностей майбутніх педагогів, а саме: здатності фіксувати відхилення від норм сучасної української літературної мови та редагувати тексти й медіакультуру (критичне мислення, інфомедійну й візуальну грамотність, соціальну толерантність, стійкість до впливів та ін.).
The article outlines the possibility of an integration approach to the implementation of the IREX project «Study and distinguish: infomedia literacy» in the course «Typology of mistakes», it is proved that this combination will improve the quality of training and formation of competencies of future teachers, namely: ability to fix deviations from the norms of the modern Ukrainian literary language and edit texts and media culture (critical thinking, infomedia and visual literacy, social tolerance, resistance to impacts, etc.).
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10627
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЛЬ КУРСУ «ТИПОЛОГІЯ ПОМИЛОК».pdf542,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.