Медіакультура оратора:з досвіду впровадження сертифікованої програми «Академічна риторика» у вищій педагогічній освіті

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті окреслюється досвід інтеграційного підходу до впровадження проєкту IREX «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» у магістерський навчальний курс «Академічна риторика»; доводиться, що таке поєднання дозволить покращити якість формування загальних і фахових компетентностей майбутніх учителів української мови і літератури, а також інфо-медійних компетентностей: уміння критично мислити, ефективно шукати інформацію, відрізняти факти від суджень, втілювати ідеї завдяки онлайн-інструментам, запобігати ризикам у комунікації, ідентифікувати й протидіяти стереотипам і дискримінації.
: The article describes the experience of an integration approach to the implementation of the IREX Project «Learn and distinguish: info-media literacy» in the master’s training course «Academic rhetoric»; it is proved that this combination will improve the quality formation of general and professional competencies of future teachers of Ukrainian language and literature, as well as info-media competencies: the ability to think critically, effectively search for information, distinguish facts from judgments, implement ideas through online tools, prevent risks in communication, identify and counteract stereotypes and discrimination.
Опис
Ключові слова
риторика, академічна риторика, промова, візуальна грамотність, інфомедійна грамотність, критичне мислення, медіакультура, медіаграмотність, rhetoric, academic rhetoric, speech, visual literacy, info-media literacy, critical thinking, media culture, media literacy
Бібліографічний опис
Герман, В. В. Медіакультура оратора:з досвіду впровадження сертифікованої програми «Академічна риторика» у вищій педагогічній освіті [Текст] / В. В. Герман // Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей. – Київ, 2021. – С. 60–65.
Зібрання