Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10594
Title: Програма комплексного державного іспиту з теорії і методики фізичного виховання та психолого-педагогічних дисциплін
Other Titles: Complex State Program Exam in Theory and Methods of Physical Education and Psychological and Pedagogical Discipline
Authors: Прокопова, Людмила Іванівна
Prokopova, Liudmyla Ivanivna
Лоза, Тетяна Олександрівна
Loza, Tetiana Oleksandrivna
Гвоздецька, Світлана Володимирівна
Hvozdetska, Svitlana Volodymyrivna
Keywords: державний іспит
фахові компетенції
структура відповіді
критерії оцінювання
state exam
professional competencies
answer structure
assessment criteria
Issue Date: 2021
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Програма комплексного державного іспиту з теорії і методики фізичного виховання та психолого-педагогічних дисциплін [Текст] : на здобуття освітнього рівня «Бакалавр» за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізична культура) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури і спорту ; укладачі: Л. І. Прокопова, Т. О. Лоза, С. В. Гвоздецька. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макренка, 2021. – 127 с.
Abstract: Атестація здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр» зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) проводиться у формі комплексного іспиту за фахом, захисту кваліфікаційної роботи та завершується видачою документу державного зразка про присудження йому ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: Вчитель фізичної культури. Організатор спортивно-масової та анімаційної роботи або Вчитель фізичної культури. Вчитель предмету «Захист України». Відповідно до навчального плану за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Фізична культура)» вибрано структуру завдань державної атестації випускників згідно з наступним варіантом: захист кваліфікаційної роботи та комплексний державний іспит за фахом, який складається з трьох розділів: перший – теорія і методики фізичного виховання; другий – теорія та практика навчання і виховання; третій – загальна та соціальна психологія. Мета комплексного державного іспиту – контроль та оцінка рівня компетентностей випускника, отриманих студентом протягом навчання; виявлення навичок вирішення практичних завдань, конкретного аналізу проблемних ситуацій. Керуючись принципами гуманізму, демократизму, принципами організації процесу фізичного виховання і враховуючи національні засади виховання та регіональні особливості, передовий вітчизняний і світовий досвід, з метою формування системи знань про фізичну культуру, яка відповідає сучасності і віковим особливостям різного контингенту населення в процесі фізичного виховання, випускник повинен показати володіння фаховими компетентностями.
Certification of applicants for higher education "bachelor" in the specialty 014 Secondary education (Physical Education) is conducted in the form of complex exam in the specialty, defense of qualifying work and ends with the issuance a document of the state standard on awarding him a bachelor's degree in qualification award: Teacher of physical culture. Organizer sports and mass and animation work or a teacher of physical culture. Teacher of the subject "Defense of Ukraine". According to the curriculum for the educational and professional program "Secondary education (Physical Education)" selected the structure of state tasks certification of graduates in accordance with the following option: protection of qualifications work and a comprehensive state exam in the specialty, which consists of three sections: the first - the theory and methods of physical education; the second is theory and practice of teaching and education; third - general and social psychology. The purpose of the comprehensive state exam is to control and assess the level the competencies of the graduate received by the student during training; identification of skills for solving practical problems, specific analysis problem situations. Guided by the principles of humanism, democracy, principles organization of the process of physical education and taking into account national principles education and regional features, advanced domestic and world experience, in order to form a system of knowledge about physical culture, which corresponds to the present and age characteristics of different contingents of the population in the process of physical education, the graduate must show mastery professional competencies.
URI: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10594
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Програма іспиу 2020-2021.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.