The Problem of Teaching a Foreign Language in Primary School in Ukrainian Scientific Space

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article aims to study research of domestic scientists on teaching a foreign language in primary school. It is determined that this problem is analyzed in several aspects: comparative and pedagogical, professional and pedagogical, linguistic, methodological, psychological, cultural. This article discusses the main aspects of learning a foreign language in an educational environment. The purpose of the article is to implicate the studies of domestic scientists which explore the educational process in a foreign language teaching in various aspects. In the study the methods of analysis, synthesis, generalization, induction, deduction, analogy were used. In this work we analyzed the problem of a foreign language teaching in primary school in the domestic scientific space. The article concludes that the need to apply these approaches to learning a foreign language, improving the educational process and improving the quality of teaching arose in connection with globalization and the need to create favorable conditions for personal development and socialization in the environment.
Стаття спрямована на вивчення досліджень вітчизняних учених щодо викладання іноземної мови в початковій школі. Визначено, що проблема аналізується в різних аспектах: порівняльно-педагогічному, професійно-педагогічному, лінгвістичному, методологічному, психологічному, культурному. У даній статті розглядаються основні аспекти вивчення іноземної мови в освітньому середовищі. Мета статті полягає в огляді праць вітчизняних учених, які досліджують процес викладання іноземних мов у різних аспектах. У дослідженні використовувалися методи аналізу, синтезу, узагальнення, індукції, дедукції, аналогії. У цій роботі ми проаналізували проблему викладання іноземної мови в початковій школі у вітчизняному науковому просторі. Незаперечним є факт, що розгладячи проблему навчання іноземної мови в початковій школі, слід ураховувати не лише якість знань учителя, але також необхідність використання знань з педагогіки, психології, культури, методології, лінгвістики. Це значить, що професійний розвиток особистості повинен включати різні підходи до збільшення рівня розвитку майбутнього фахівця в різних аспектах. У статті зроблено висновок, що необхідність застосування окреслених підходів до вивчення іноземної мови, удосконалення освітнього процесу та підвищення якості викладання виникла у зв’язку з глобалізацією та необхідністю створення сприятливих умов для розвитку особистості й соціалізації в навколишньому середовищі.
Опис
Ключові слова
primary school, foreign language, teaching a foreign language, Ukraine, початкова школа, іноземна мова, викладання іноземної мови, Україна
Бібліографічний опис
Kokhanova, N. The Problem of Teaching a Foreign Language in Primary School in Ukrainian Scientific Space [Text] / N. Kokhanova // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – № 7 (101). – С. 156–168. – DOI: 10.24139/2312-5993/2020.07/156-168.