Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності учнів зі зниженим слухом в умовах спеціального закладу освіти

Анотація
Об’єктом дослідження є – правове виховання підлітків зі зниженим слухом. Предмет дослідження – зміст, форми і методи ефективної реалізації правового виховання підлітків зі зниженим слухом в освітньому процесі спеціального закладу освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити зміст, форми і методи ефективної реалізації правового виховання підлітків зі зниженим слухом в освітньому процесі спеціального закладу освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти формування здоров’язбережувальної компетентності учнів зі зниженим слухом в умовах освітнього процесу, особливості процесу і сучасні підходи до формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів зі зниженим слухом. У другому розділі досліджено організацію процесу формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів зі зниженим слухом молодшого шкільного віку, визначено засоби її формування у дітей означеної нозології в процесі навчально-виховної діяльності. У третьому розділі здійснено експериментальну перевірку ефективності процесу формування здоров’язбережувальної компетентності учнів зі зниженим слухом в умовах спеціального закладу освіти та здійснено аналіз результативності формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати дослідження.
The object of research is the legal education of adolescents with disabilities by ear. The subject of research – the content, forms and methods of effective implementation of legal education of adolescents with hearing loss in the educational process of a special educational institution. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the content, forms and methods of effective implementation of legal education of adolescents with hearing loss in the educational process of a special educational institution. Master’s thesis consists of an introduction, three sections, conclusions and a list of sources used. In the introduction the relevance of the research is substantiated, the purpose is defined and research objectives. The first section reveals the theoretical aspects of the formation of health competence of students with hearing loss in the educational process, the features of the process and modern approaches to the formation of health competence of students with hearing loss. The second section examines the organization of the process of formation of health competence in students with hearing loss of primary school age, identifies the means of its formation in children of this nosology in the process of educational activities. In the third section, an experimental test of the effectiveness of the process of formation of health-preserving competence of students with hearing loss in a special educational institution and an analysis of the effectiveness of the formative experiment. The conclusions summarize the main results of the study.
Опис
Ключові слова
здоров’язбережувальна компетентність, педагогічні умови, учні зі зниженим слухом, початкові класи, спеціальний заклад освіти, health competence, pedagogical conditions, students with hearing impairment, primary classes, special educational institution
Бібліографічний опис
Блонова, Т. М. Педагогічні умови формування здоров’язбережувальної компетентності учнів зі зниженим слухом в умовах спеціального закладу освіти [Текст] : магістер. робота / Т. М. Блонова; науковий керівник С. В. Кульбіда. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 130 с.