Розвиток мовлення учнів із затримкою психічного розвитку засобами дидактичних ігор

Анотація
Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти процесу розвитку мовлення в учнів із затримкою психічного розвитку, визначено педагогічні аспекти використання дидактичних ігор у виховному процесі учнів із затримкою психічного розвитку. У другому розділі досліджено організацію процесу розвитку мовлення дітей із затримкою психічного розвитку молодшого шкільного віку в умовах освітнього закладу, розкрито особливості впровадження дидактичних ігор в процесі розвитку мовлення учнів означеної нозології. У третьому розділі здійснено експериментальну перевірку ефективності використання засобів дидактичних ігор в процесі розвитку мовлення дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку та здійснено аналіз результативності формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати дослідження.
Master’s thesis consists of an introduction, three sections, conclusions and a list of sources used. In the introduction the relevance of the research is substantiated, the purpose is defined and research objectives. The first section reveals the theoretical aspects of the process of speech development in students with mental retardation, identifies pedagogical aspects of the use of didactic games in the educational process of students with mental retardation. The second section examines the organization of speech development of children with mental retardation of primary school age in an educational institution, reveals the features of the introduction of didactic games in the development of speech of students of this nosology. In the third section the experimental check of efficiency of use of means of didactic games in the course of development of speech of children of primary school age with a mental retardation is carried out and the analysis of efficiency of formative experiment is carried out. The conclusions summarize the main results of the study.
Опис
Ключові слова
мовлення, розвиток, учні із затримкою психічного розвитку, дидактичні ігри, освітній заклад, speech, development, students with mental retardation, didactic games, educational institution
Бібліографічний опис
Кулібаба, А. О. Розвиток мовлення учнів із затримкою психічного розвитку засобами дидактичних ігор [Текст] : магістер. робота / А. О. Кулібаба ; науковий керівник О. В. Колишкін. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 121 с.