Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор
Вантажиться...
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні визначено, теоретично обґрунтовано й визначено методичне забезпечення естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор. З цією метою застосовано теоретичні та емпіричні методи дослідження, а також методи математичної статистики.
The research defines, theoretically substantiates and determines the methodological support of aesthetic education of older preschool children by means of musical-rhythmic games. For this purpose, theoretical and empirical research methods, as well as methods of mathematical statistics were used.
The research defines, theoretically substantiates and determines the methodological support of aesthetic education of older preschool children by means of musical-rhythmic games. For this purpose, theoretical and empirical research methods, as well as methods of mathematical statistics were used.
Опис
Ключові слова
естетичне виховання, музично-ритмічні ігри, діти старшого дошкільного віку, засоби, методичне забезпечення, aesthetic education, musical-rhythmic games, children of senior preschool age, means, methodical maintenance
Бібліографічний опис
Дербеньова, Ю. В. Естетичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музично-ритмічних ігор [Текст] : магістер. робота / Ю. В. Дербеньова ; науковий керівник Л. В. Пушкар. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 88 с.