Методологічні засади управління якістю освіти у сучасному ЗВО

Анотація
У магістерській роботі визначено сутнісне значення поняття «якість» як багатофакторного феномена; систематизовані методологічні підходи до моделювання системи управління якістю освіти у закладі вищої освіти; розроблена модель управління якістю, представлена на рівнях: підсистеми управлінських підходів, теоретико-методологічних підстав, ціннісної сутності компонентів і чинників освіти різної природи; визначена система принципів внутрішньовишівського управління якістю, цілеорієнтованих на виконання регулятивної функції на загальнонауковому, стратегічному, практико-орієнтованому, технічному, конкретно-науковому і факторному рівнях; представлений алгоритм побудови системи управління якістю освіти у закладі вищої освіти.
The master's thesis defines the essential meaning of the concept of "quality" as a multifactorial phenomenon; systematized methodological approaches to modeling the quality management system of education in higher education; developed a model of quality management, presented at the levels of: subsystems of management approaches, theoretical and methodological bases, the value essence of the components and factors of education of different nature; the system of principles of internal higher quality management, purposeful on performance of regulatory function at the general scientific, strategic, practice-oriented, technical, concrete-scientific and factor levels is defined; an algorithm for building an education quality management system in a higher education institution is presented.
Опис
Ключові слова
освіта, якість освіти, заклад вищої освіти, education, quality of education, institution of higher education
Бібліографічний опис
Лазаренко, В. О. Методологічні засади управління якістю освіти у сучасному ЗВО [Текст] : магістер. робота / В. О. Лазаренко ; науковий керівник Д. О. Козлов. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 77 с.