Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Підготовка вчителя до роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку: дидактичний аспект(2024) Хупавка Надія Миколаївна; Hupavka Nadiia MykolaivnaПублікація присвячена питанню дидактичної підготовки вчителя до роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку. Відзначено, що засоби досягнення виокремлених вчителем дидактичних завдань повинні встановлюватися індивідуально, залежно від можливостей дитини, рівня її інтелектуального розвитку та наявних навичок. Виокремлено ключові дидактичні аспекти підготовки вчителя, серед них: індивідуалізація навчання, професійне самовдосконалення, співпраця з іншими спеціалістами та інші.Документ Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022)Збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції присвячений актуальним питанням у напряму розв’язання широкого кола соціальних, науково-методологічних, психолого-педагогічних і медичних проблем щодо забезпечення життєдіяльності людей з особливими освітніми потребами та вивчення цього досвіду у вітчизняній і закордонній системах. Видання містить матеріали наукових доповідей викладачів закладів вищої освіти, науковців науково-дослідних установ, докторантів, аспірантів, магістрантів, практичних працівників сфери охорони здоров’я, освіти, соціального захисту населення, батьків, представників органів державного і місцевого самоврядування, недержавних громадських організацій, підприємств та інших установ.Документ Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі(СумДПУ ім А. С. Макаренка, 2020)Збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції присвячений актуальним питанням у напряму розв’язання широкого кола соціальних, науково-методологічних, психолого-педагогічних і медичних проблем щодо забезпечення життєдіяльності людей з особливими освітніми потребами та вивчення цього досвіду у вітчизняній і закордонній системах. Видання містить матеріали наукових доповідей викладачів закладів вищої освіти, науковців науково-дослідних установ, докторантів, аспірантів, магістрантів, практичних працівників сфери охорони здоров’я, освіти, соціального захисту населення, батьків, представників органів державного і місцевого самоврядування, недержавних громадських організацій, підприємств та інших установ.