Кафедра педагогіки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра педагогіки за Ключові слова "a family"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виховання особистості в умовах змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaПосібник «Виховання особистості в умовах змін» є важливим елементом у структурі професійної підготовки майбутніх педагогічних кадрів. Він забезпечує системне розуміння сутності, змісту, структури, принципів та методів виховання, які складають науково обґрунтовану основу для ефективної педагогічної діяльності. Посібник сприяє формуванню цілісного світогляду майбутніх учителів щодо ролі та місця виховання в освітньому процесі, зосереджуючись не лише на практичних аспектах педагогічної діяльності, а й на глибокому аналізі філософських, психологічних та соціокультурних основ впливу виховання. Оволодіння закономірностями розвитку особистості, вміння адаптувати підходи виховання до постійних змін у суспільстві, а також формування рефлексивних навичок та педагогічної чутливості є ключовими компетенціями, розвиток яких забезпечується змістом цього посібника. Посібник рекомендовано для використання у вищих педагогічних навчальних закладах як базовий або додатковий навчальний ресурс у процесі викладання нормативних та вибіркових дисциплін педагогічного циклу, зокрема таких, як «Теорія виховання», «Педагогіка», «Основи виховної праці» та інших суміжних курсів.Документ Загальна педагогіка(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna YuriivnaМетодичні рекомендації з дисципліни «Загальна педагогіка» складені відповідно до вимог кредитно-трансферної системи. Методичні рекомендації мають чітко структуровану, логічно впорядковану побудову, що відповідає сучасним підходам до організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Зміст рекомендацій послідовно визначає мету та завдання навчального курсу, формулює очікувані результати навчання відповідно до компетентнісного підходу та детально розкриває тематичний зміст навчальних модулів. Кожна тема супроводжується переліком ключових понять, орієнтовними питаннями для контролю, завданнями для самостійної роботи та тестами для контролю та самоконтролю. Методичні рекомендації спрямовані на покращення навичок навчальної роботи студентів та пошуку інформації, навичок опрацювання різноманітних науково-педагогічних джерел; критичного аналізу та використання їх як у процесі підготовки до семінарських занять, так і в педагогічній діяльності. Методичні рекомендації адресовані студентам другого курсу освітнього рівня «Бакалавр», а також магістрантам, аспірантам та викладачам педагогічних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах.