Дисертації та автореферати
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Дисертації та автореферати за Ключові слова "addictive behavior"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки дітей підліткового віку(2016) Клочко Олексій Олександрович; Klochko Oleksii OleksandrovychДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Київ, 2016. У роботі на основі аналізу вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, законодавчої та нормативної бази досліджено стан підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, операційно-діяльнісний) готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків, їхні показники і рівні (високий, достатній, середній, низький). Обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків: збагачення професійно-орієнтованих дисциплін методами і формами, що стимулюють профілактичну спрямованість; створення і реалізація інноваційних форм роботи з підлітками, схильними до адиктивної поведінки, в межах виробничої соціально-педагогічної практики; організація дієвого соціального партнерства щодо профілактики адиктивної поведінки підлітків; оптимізація науково-дослідної роботи студентів з проблем профілактики адиктивної поведінки підлітків. Розроблено й експериментально перевірено технологію підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків, яка побудована з урахуванням системного, особистісно-діяльнісного, компетентнісного, міждисциплінарного методологічних підходів, реалізується поетапно (професійно-пропедевтичний, репродуктивно-пошуковий, творчий), включає цільовий, змістовий, процесуальний, результативний блоки, а результатом її впровадження є сформована готовність майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків. Розроблено і впроваджено в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів науково-методичне забезпечення, що сприяє формуванню готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки підлітків «групи ризику», їхньому особистісному професійному розвитку та саморозвитку.