Дисертації та автореферати
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Дисертації та автореферати за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність Європейської асоціації університетів у контексті формування регіонального освітнього простору(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Дацко Ольга Василівна; Datsko Olha VasylivnaУ дисертації цілісно з’ясовано теоретичні засади та напрями діяльності Європейської асоціації університетів у контексті формування регіонального освітнього простору. Схарактеризовано стан розробленості проблеми діяльності ЄАУ як складного багатоаспектного феномену та концептуальні засади формування регіонального освітнього простору у другій половині ХХ ст. – на початку ХХІ ст. Визначено передумови й етапи розвитку Європейської асоціації університетів. Окреслено напрями діяльності Європейської асоціації університетів у контексті формування регіонального освітнього простору. Висвітлено актуальний стан та перспективи розвитку діяльності університетських організацій в умовах реалізації засад Болонського процесу в Україні. Розроблено прогностичну модель, у якій окреслено чинники, що потенційно можуть перешкоджати розвиткові означених організацій, та послідовність кроків, імплементація яких дозволить перетворити українські університетські організації на активних учасників процесу формування національної освітньої політики та партнерів відповідних європейських асоціацій.Документ Методика формування музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі(2019) Кифенко Анна Миколаївна; Kyfenko Anna MykolaivnaУ дисертаційній роботі досліджено проблему формування музичнослухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі. З’ясовано стан досліджуваної проблеми в теорії та методиці музичного навчання. Розкрито зміст та структуру музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі. Розроблено і теоретично обґрунтовано методику формування музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі. Визначено критерії та показники сформованості музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі. Експериментально перевірено ефективність методики формування музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі.Документ Організаційно-педагогічні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna AnatoliivnaДисертацію присвячено з’ясуванню організаційно-педагогічних засад діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії та окресленню можливостей використання прогресивного досвіду британської системи загальної середньої освіти в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Здійснено аналіз стану розроблення досліджуваної проблеми у вітчизняній педагогічній інноватиці та педагогічній компаративістиці. Визначено й окреслено філософський, освітньо-політичний, управлінський, змістовий, процесуально-технологічний і професійно-педагогічний аспекти розгляду інноваційної діяльності в системі середньої освіти. Схарактеризовано понятійно-термінологічний апарат дослідження («інноваційна шкільна мережа», «організаційно-педагогічні засади діяльності інноваційних шкільних мереж») та виокремлено етапи розвитку інноваційних шкільних мереж у Великій Британії. Обґрунтовано засади діяльності ІШМ: нормативні (законодавчі акти та урядові програми, у яких унормовано провідні аспекти діяльності інноваційних шкільних мереж), змістові (напрями діяльності найбільш відомих сучасних британських ІШМ) та процесуальні (підходи до розвитку мережевої взаємодії та моделі лідерства у розвитку мереж). Вивчeно змістові і процесуальні засади діяльності інноваційних шкільних мереж в Українi та визначено можливості творчого викoриcтання британського прогресивного дocвiду в умoваx модернізації сучасної шкільної освіти України.Документ Формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках мистецтва засобами компʼютерних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Цуй Хаожань; Tsui KhaozhanУ дисертації представлено результати дослідження процесу формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках мистецтва засобами компʼютерних технологій. У роботі запропоновано інтерпретацію змісту понять «активність», «пізнавальна активність», «діяльність», «пізнавальна діяльність», «комп’ютерні технології», «творчість». З’ясовано, що на сучасному етапі глобалізаційні процеси висувають нові вимоги до активності особистості. Насамперед, має бути затребувана багатопланова активність: трудова, пізнавальна, соціальна, духовна. Активність допомагає особистості конструктивно діяти в розробленні життєвої стратегії і тактики поведінки, у спілкуванні та взаємодії, у вирішенні пізнавальних ситуацій. Актуальність роботи визначається формуванням інформаційного суспільства, безпосередньо пов’язаного з проникненням комп’ютерних технологій в усі галузі людської діяльності на межі XX–XXI ст., зокрема такого, що торкнулося і системи загальної мистецької освіти. Проте, нині в багатьох закладах загальної середньої освіти на уроках мистецтва склалася ситуація, за якої пізнавальна активність школярів знижується не тільки через недостатньо високу кваліфікацію педагогів, а й через необхідність застосування нових підходів, форм і методів навчання мистецтву. Названі причини стали підставою для пошуку ефективних заходів, пов’язаних із забезпеченням системи загальної мистецької освіти методологією і практикою оптимального використання комп’ютерних технологій. Вперше в українській педагогічній науці здійснено цілісне дослідження процесу формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках мистецтва засобам комп’ютерних технологій, а саме: виявлено стан розробленості досліджуваної проблеми у вітчизняній та зарубіжній науці; розроблено структуру пізнавальної активності у єдності мотиваційного, інтелектуально-процесуального, особистісно-пізнавального компонентів; обґрунтовано методику формування досліджуваної активності в молодших школярів на уроках мистецтва засобами комп’ютерних технологій у складі принципів, методів, педагогічних умов, форм та засобів. Здійснена експериментальна перевірка ефективності запропонованої методики формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках мистецтва засобам комп’ютерних технологій.