Кафедра дошкільної і початкової освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра дошкільної і початкової освіти за Ключові слова "4C’ skills"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток 4К навичок у процесі підготовки майбутніх вихователів ЗДО та вчителів початкових класів(2023) Білєр Оксана Славіківна; Bilier Oksana Slavikivna; Бутенко Віта Григорівна; Butenko Vita HryhorivnaСучасне суспільство швидко змінюється, вимагаючи від нас нових підходів до навчання та виховання наступного покоління. У цьому контексті, формування «soft skills» (м'яких навичок) у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів початкових класів стає важливим й актуальним завданням. Це вимагає включення в освітній процес закладу вищої педагогічної освіти педагогічних технологій, методів та прийомів спрямованих не лише на передачу знань, але й на розвиток комунікаційних, лідерських, творчих та інших навичок. У цій статті відбувається розгляд суті поняття «soft skills», відповідно до якого визначено складові «4К навичок» (комунікаційні навички, навички командної роботи, креативність та критичне мислення). Зазначимо, що специфіка «4К навичок» у вихователів і вчителів початкових класів полягає в тому, що вони є ключовими компетенціями, необхідними для успішного викладання у початковій школі чи організації освітнього процесу в ЗДО. Перш за все, вихователі ЗДО і вчителі початкових класів повинні мати вміння критично та креативно мислити, ефективно спілкуватися зі здобувачами та їх батьками, виявляти емпатію, розвивати співпрацю та колективну роботу. Вони також повинні мати навички організації та реалізації командної роботи, щоб керувати класом та мотивувати здобувачів освіти до досягнення успіху. Автори описують особливості розвитку 4К навичок у процесі підготовки майбутніх вихователів ЗДО та вчителів початкових класів становлять конкретні вправи, прийоми, алгоритми та інформаційні технології, що сприяють формуванню «4К навичок». Загалом, науковці доходять висновку, що «4К навичок» є не менш важливими, ніж «hard skills» (жорсткі навички) та впливають на багато аспектів освітнього процесу. Тому їх формування та розвиток має бути важливою складовою професійної підготовки майбутніх вихователів та вчителів початкових класів, що, своєю чергою, обумовить створення сприятливого середовища для розвитку здобувачів початкової освіти та в цілому покращить освіту в Україні та швидше долучить її до єдиної європейської спільноти