Кафедра логопедії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра логопедії за Ключові слова "analysis"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Збагачення та активізація словника дітей передшкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня засобами інформаційно-комунікативних технологій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шаповал Вікторія Сергіївна; Shapoval Viktoriia Serhiivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa LvivnaНа даний час значно збільшилась кількість дітей передшкільного віку з мовленнєвими порушеннями, наслідком яких є труднощі в засвоєнні мовних одиниць, бідність словника і вже надалі – відсутність бажання спілкуватися і взаємодіяти з однолітками і дорослими. Вони можуть бути спричинені як внутрішніми (фізіологічні чинники), так і зовнішніми (соціальні чинники) факторами. Актуальність дослідження полягає в тому, що без глибокого теоретичного аналізу процесів формування словника дітей 6-го року життя із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня є неможливими подальші дослідження наукових та практичних питань в області логопедичної роботи з даною категорією осіб, створення адекватних технологій корекційної роботи з дітьми передшкільного віку із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня.Документ Народна казка як засіб збагачення лексики дітей передшкільного віку з загальним недорозвитком мовлення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Саган Тетяна Анатоліївна; Sahan Tetiana Anatoliivna; Ласточкіна Олена Володимирівна; Lastochkina Olena VolodymyrivnaДошкільне дитинство – найважливіший період для дитини. Цей вік створює початкові утворення особистості, за словами О. Леонтьєва. У дитини саме в цей час інтенсивно формуються ті психічні функції (гра, спілкування з дорослими й ровесниками), які надалі формують саму особистість. Найбільш головним фактором психічного розвитку дошкільника – є спілкування, спочатку із дорослими, а потім і з ровесниками та іншими дітьми. Під час навчання у дитячому закладі, вихователь на занятті використовує різноманітні методи традиційного і інноваційного характеру для навчання та викладу матеріалу. Під час обирання теми наукової роботи ми розглядували ці два методи для ефективного застосування. Саме традиційний метод для покращення та збагачення лексики для дітей з ЗНМ ми обрали народну казку, саме вона з перших днів життя розкриває та наповнює словник для дитини, а щоб дитина краще опановувала казку їй допомагають батьки, найближче соціальне середовище дитини.Документ Розвиток та активізація словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ткаченко Любава Ігорівна; Tkachenko Liubava Ihorivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychМовленнєвий розвиток дитини є одним із основних чинників становлення особистості в цілому. Оскільки словниковий запас дитини, його обсяг і якість, доречна актуалізація слів під час говоріння є найважливішими складовими мовленнєвого розвитку дошкільника, проблема формування словникового запасу посідає важливе місце в сучасній педагогіці, а питання про стан словника при різних мовленнєвих порушеннях і про методику його розвитку є одним із актуальних. У дітей із затримкою психічного розвитку спостерігаються значні труднощі в оволодінні словником навіть в умовах спеціального навчання. Тому вони потребують спеціально організованого корекційного впливу щодо розвитку словника та стимулювання до його активізації. Одним із засобів, що підвищує ефективність корекційної роботи з розвитку та активізації словника дітей перед шкільного віку із затримкою психічного розвитку є кольоротерапія.