Кафедра логопедії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра логопедії за Ключові слова "activation"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Збагачення та активізація словника дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Матюшенко Вікторія Володимирівна; Matiushenko Viktoriia Volodymyrivna; Стахова Лариса Львівна; Stakhova Larysa LvivnaМова і мовлення є засобом набуття знань, тому можна стверджувати, що без сформованого мовлення діти не зможуть здобути міцних і ґрунтовних знань під час навчання в школі. У школі до мовлення ставлять високі вимоги, тому дитина з недостатнім мовленнєвим розвитком, а саме з недостатньо розвиненим словниковим запасом, потрапляє у складне становище, діти не можуть правильно та впевнено викладати свої думки, вільно спілкуватися з однолітками та дорослими. Несформованість словника виявляється в його обмеженості, труднощах переведення слів з пасивного словника до активного, нерозумінні значень слів, заміна складних слів більш простими, нерозумінні багатозначності слів тощо. Зазначене унеможливлює для таких. З огляду на це, одним з важливих напрямів роботи з дітьми молодшого шкільного віку є збагачення, активізація та уточнення словника. Вивчення лексичного запасу дитини, особливостей розуміння і вживання нею слів є необхідним для визначення змісту корекційної роботи, для обґрунтованого відбору методів, прийомів та засобів збагачення та активізації словника дітей молодшого шкільного віку, а також визначення методики.Документ Розвиток та активізація словника дітей передшкільного віку із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ткаченко Любава Ігорівна; Tkachenko Liubava Ihorivna; Кравченко Анатолій Іванович; Kravchenko Anatolii IvanovychМовленнєвий розвиток дитини є одним із основних чинників становлення особистості в цілому. Оскільки словниковий запас дитини, його обсяг і якість, доречна актуалізація слів під час говоріння є найважливішими складовими мовленнєвого розвитку дошкільника, проблема формування словникового запасу посідає важливе місце в сучасній педагогіці, а питання про стан словника при різних мовленнєвих порушеннях і про методику його розвитку є одним із актуальних. У дітей із затримкою психічного розвитку спостерігаються значні труднощі в оволодінні словником навіть в умовах спеціального навчання. Тому вони потребують спеціально організованого корекційного впливу щодо розвитку словника та стимулювання до його активізації. Одним із засобів, що підвищує ефективність корекційної роботи з розвитку та активізації словника дітей перед шкільного віку із затримкою психічного розвитку є кольоротерапія.