Кафедра хореографії та музичного мистецтва
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра хореографії та музичного мистецтва за Ключові слова "accordion"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Баянно-акордеонне мистецтво Сербії другої половини ХХ – початку ХХІ століття(2021) Лолич Філіп; Lolych Filip; Єрьоменко Андрій Юрійович; Yeromenko Andrii YuriiovychАктуальність дослідження. Баянно-акордеонне мистецтво Сербії за період кінця ХХ – першої чверті ХХІ століття набуло нових національних рис. Прогресивний розвиток сербської баянно-акордеонної освіти, підвищення рівнів виконавства музикантів на народних інструментах, пов’язаний із активним вивченням технік гри на баяні та акордеоні в закордонних вищих навчальних закладах, зокрема й українських. Таким чином, баянно-акордеонне мистецтво Сербії сьогодні має більш інтернаціональний характер та оновлене звучання. Даний факт представляє наукову цінність у дослідженні рис світового баянно-акордеонного мистецтва, процесів його трансформації. Мета дослідження: висвітлити національні особливості баянноакордеонного мистецтво Сербії другої половини ХХ – початку ХХІ століття У відповідності до мети постають наступні завдання дослідження: • розглянути погляди дослідників на становлення баянно-акордеонного мистецтва Сербії; • виокремити історичні передумови розвитку сербського баянноакордеонного мистецтва; • зазначити національні риси баянно-акордеонного мистецтва Сербії; • визначити роль конкурсів та фестивалів у розвитку баянно-акордеонного мистецтва Сербії; • проаналізувати концертну діяльність відомих представників сербського баянно-акордеонного мистецтва. Об’єктом дослідження виступає баянно-акордеонне мистецтво. Предметом кваліфікаційної роботи є баянно-акордеонне мистецтво Сербії другої половини ХХ – початку ХХІ століття.Структура та обсяг роботи. Магістерська робота складається із вступу, 2 розділів, 5 підрозділів, висновків до розділів, висновків, списку використаних джерел (71 одиниця) та додатків (2 одиниці). Основний зміст роботи викладений на 54 сторінках. Загальний об’єм дослідження складає 67 сторінок.Документ Основи джазової імпровізації на баяні та акордеоні(2020) Вечесенко Олексій Сергійович; Viachesenko Oleksii Serhiiovych; Єрьоменко Андрій Юрійович; Yeromenko Andrii YuriiovychДовгий час джаз і баян були несумісними поняттями. Лише в останній чверті ХХ століття баяністи й акордеоністи почали активно розширювати свій репертуар, а композитори, в тому числі й вітчизняні, писати для них джазові твори. У цей період починають з’являтися і перші дослідження джазового баянного виконавства. Окремо слід згадати про вивчення нашими дослідниками творчості джазових зарубіжних баяністів та акордеоністів, таких як Р. Гальяно, Г. Дейро, А. Пьяцола. Проте, аналіз енциклопедій, монографій, статей та інтерв’ю наших науковців показав, що у вивченні джазового баянного та акордеонного мистецтва України існує прогалина, яка стосується інтерпретації та імпровізації на баяні чи акордеоні. Таким чином, питання джазової імпровізації на баяні та акордеоні є актуальним для даного дослідження. Мета даного дослідження полягає у визначенні основ джазової імпровізації на баяні та акордеоні.Документ Становлення європейського баянно-акордеонного виконавства у другій половині ХХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Цебро Катерина Вікторівна; Tsebro Kateryna Viktorivna; Єрьоменко Андрій Юрійович; Yeromenko Andrii YuriiovychАктуальність дослідження. У сьогоденні баянне мистецтво України посідає вагоме місце у вітчизняній культурі та привертає до себе увагу композиторів, виконавців та науковців. Протягом минулого століття цей інструмент пройшов стрімкий розвиток. Ускладнилась його конструкція, значно розширився репертуар, з’явилися школи баянно-акордеонного мистецтва та значно виріс рівень виконавської майстерності. Якщо на початку ХХ століття баян можна було почути тільки в народному побуті, то зараз він досяг високого професійно-академічного рівня та може конкурувати з визнаними академічними інструментами. Конструктивні можливості сучасного багатотембрового готово-виборного баяна являють собою професійний академічний камерний інструмент, який має широкий діапазон стилів: від фольклору до класичної музики різних епох та жанрів. Зазначимо, що баян і акордеон укріпилися в камерно-ансамблевій музиці відносно недавно – у другій половині ХХ століття. Мета дослідження – визначити особливості становлення європейського баянно – акордеонного виконавства другої половини ХХ століття. Для дoсягнення пoстaвленoї мети неoбхiднo вирiшити нaступнi зaвдaння: узагальнити історичні відомості про європейське баянноакордеонне виконавство через призму сучасних наукових досліджень; з’ясувати сутність та специфіку баянно-акордеонного виконавства; охарактеризувати особливості становлення і розвитку баянно акордеонного виконавства у нордичних країнах; висвітлити творчість Астора П’яццолли, Рішара Гальяно та з’ясувати особливості становлення та традиції українського баянно-акордеонного виконавства. Об'єкт дослідження – європейське баянно-акордеонне виконавство другої половини ХХ століття. Предмет дослідження – особливості становлення європейського баянно акордеонного виконавства другої половини ХХ століття. Структурa рoбoти. Магістерська рoбoтa cклaдaєтьcя зi вcтупу, двoх рoздiлiв, шеcти пiдрoздiлiв, виcнoвкiв дo 1 i 2 рoздiлiв, виcнoвкiв, cпиcку викoриcтaних джерел (101 позиція), дoдатків. Ocнoвний текcт рoбoти виклaденo нa 78 cтoрiнкaх. Зaгaльний oб’єм рoбoти 97 cтoрiнок.Документ Інтерпретація поліфонічних творів на баяні(2020) Щенсневич Ярослав Юрійович; Shchensnevych Yaroslav Yuriiovych; Єрьоменко Андрій Юрійович; Yeromenko Andrii YuriiovychНауково-методичні, педагогічні та дослідницькі роботи щодо проблематики інтерпретації поліфонічних творів на баяні з’являлися не настільки часто і в порівняно меншій кількості, ніж праці щодо виконання поліфонії, наприклад на фортепіано. За останнє десятиліття, кількість надходжень наукових праць у сфері інтерпретації поліфонічної музики на баяні значно знизилась, не зважаючи на появу творів сучасних композиторів. Таким чином, зважаючи на вищевказані факти, дана робота є актуальною у сфері інтерпретації поліфонічної музики на баяні. Метою даної роботи є виявлення особливостей інтерпретації поліфонічних творів на баяні та їх характеристика.