Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "children of senior preschool age with speech disorders"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичних ігор(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Ковшар Олена Вікторівна; Kovshar Olena Viktorivna; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana MykolaivnaОб'єктом дослідження є процес мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. Предмет дослідження – розвиток усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобом дидактичних ігор. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні засади проблеми розвитку усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями. Проведено аналіз проблеми розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку в науковій літературі. Висвітлено порушення мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Описано дидактичну гру, як засіб навчання дітей дошкільного віку. У другому розділі визначено стан розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями на констатувальному етапі дослідження. Описано організацію та методику констатувального експерименту. У третьому розділі описано дослідження розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями на практичному етапі. Висвітлено особливості організації занять з розвитку усного мовлення дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями та представлено аналіз результатів контрольного етапу дослідження. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 113 сторінок, з них – 63 сторінки основного тексту, 6 таблиць, 9 рисунків, 58 джерел.