Наукові видання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові видання за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичні аспекти брендингу територій: бібліометричний аналіз(2024) Сигида Любов Олексіївна; Малій Сергій Вікторович; Лу Сяопен; Syhyda Liubov Oleksiivna; Malii Serhii Viktorovych; Lu SiaopenМетою статті є дослідження проблематики брендингу території в наукових працях вітчизняних та зарубіжних вчених. В основу методики проведення дослідження покладено бібліометричний аналіз, який дозволяє акумулювати масив публікацій із певної тематики та опрацьовувати його. Для збору даних була обрана наукометрична база даних Web of Science. Після застосування ряду критерій – вибору предметної області, типу публікацій, мови та року видання публікацій, до кінцевого розгляду було обрано 948 робіт у період з 2000 по 2023 рік. До цінних результатів, отриманих на основі дослідження, можна віднести такі. Перше, публікаційна активність авторів стабілізувалася та почала поступово зростати з 2000 року, протягом 1990-х років було опублікована лише 12 робіт. У 2021 році автори опублікували найбільше – 113 робіт, а найвищий рівень цитувань був досягнутий у 2023 році. Друге, є базові публікації, на які посилаються автори аналізованих нами робіт. Так, на статтю Fornell C., 1981 року згадували 72 рази, статтю Keller K.L., 1993 року – 64 рази, роботу Hair J. F., 1998 року – 60 разів. Побудована хронологія цитувань у аналізованих наукових публікаціях дозволила прослідкувати порядок спільного цитування літературних джерел. Третє, найбільшу зацікавленість у досліджуваній тематиці проявляють науковці Китаю, США та Великобританії. Їх спільний науковий здобуток становить 35% від загальної кількості аналізованих публікацій. Четверте, частовживаними як у ключових словах, так і в назвах статей є слова «branding» та «brand», «marketing», «destination» та «place». П’яте, половина з аналізованих статей відповідає принаймні одній Цілі сталого розвитку. Найчастіше відображаються одинадцята (Сталий розвиток міст та спільнот), дев’ята (Інновації та інфраструктура) та третя (Міцне здоров’я) цілі. Шосте, українські вчені опублікували 13 статей з тематики територіального брендингу, що свідчить про зацікавленість цією тематикою та наявність потенціалу розвитку. Подальші дослідження будуть спрямовані на поглиблення типологізації підходів до визначення стратегій брендингу територій.