Тези доповідей
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Тези доповідей за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг у формуванні туристсько-рекреаційної привабливості території(2024) Яременко Вадим Павлович; Король Олена Миколаївна; Yaremenko Vadim Pavlovich; Korol Olena MikolaivnaНа сьогодні поняття бренд виступає не лише як креативний продукт рекламно-комунікаційного простору, але й розглядається як особливе комбінування рішень та ідей, за допомогою яких можна побудувати унікальну рекламу території із її різними туристично-рекреаційними ресурсами. Ця реклама особлива, адже презентує географічний осередок територій (в тому числі її туристичні ресурси) через призму нової креативної новації та концепції для сучасної аудиторії. Завдяки такому аспекту будь-які самобутні географічні риси території постають як цікавий інформаційний та інтерактивний аспект для туриста. Це обумовлено тим, що брендинг є практикою, що займається розробкою творчих або авторських ідей переосмислення географічного простору території. Завдяки цьому аудиторія здатна знаходити тут цікаві образи, а також створювати для себе можливість ефективно використовувати туристичний потенціал території, вибудовувати з нею постійний корисний контакт та здобувати для себе цікавий досвід.