Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи за Ключові слова "attraction"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові стратегії для залучення нових туристичних ринків(ФОП Цьома, 2024) Романюк Ірина Анатоліївна; Romaniuk Iryna AnatoliivnaОбґрунтовано важливість розвитку маркетингових стратегій для привертання туристів з нових ринків, враховуючи зміни в уподобаннях та потребах туристів, розширення географії туризму, конкурентну боротьбу та вплив технологічних інновацій. Визначено, які нові ринки мають потенціал для зростання туристичного бізнесу та які групи туристів є найбільш важливими для розвитку на нових ринках. Також досліджено ефективність різних інструментів маркетингу для привертання туристів з нових ринків, необхідні зміни в продуктах та послугах для задоволення потреб нових аудиторій, а також методи дослідження ринку та уроки від успішних компаній.