Філософія науки: традиції та інновації
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Філософія науки: традиції та інновації за Ключові слова "actor"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічний індивідуалізм як основа розкриття соціальної природи інновацій(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Чуйко Вадим Леонідович; Chuiko Vadym LeonidovychУ статті «методологічний індивідуалізм» використовується для обґрунтування розуміння людини як такої складності, яка не редукується до локальної множини взаємопов’язаних елементів, що дозволило в дослідження феномена інновації визнати неприйнятним звернення до концептів філософії свідомості. Використовуючи розроблену комунікативною практичною філософією концепцію інтерсуб’єктивності мовного взаєморозуміння, привертається увага до поєднання різних людей як взаємодоповнюючих існувань, заснованих на демонстраціях, що уможливлює творення інновацій. Обґрунтована автором концепція демонстрацій як основа позитивної комунікації розглядається як важлива частина подолання есенціалізму та холізму доведенням, що демонстрація стає єдиним способом виявлення унікальності як властивості індивіда поцінованої іншим. Демонстрація, як повторювана наочна презентація індивідом унікальності свого існування, передбачає наявність здатності діяти цілеспрямовано (осмислено, свідомо, знаючи наслідки своїх дій). Факт найму робітника свідчить, що роботодавець на підставі демонстрацій визнав наявність прозорості свідомості у формі здатності передбачувати результат діяльності до активного початку діяльності, гарантувати його отримання. Усвідомлення своєї індивідуальної неспроможності бути суб’єктом вирішення проблеми без допомоги інших визнано за головну умова для свідомого заснування конвенцій, що започатковують інноваційне поєднання людей у нову спільноту.Документ Особливості обґрунтування науковості гуманітарних досліджень(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Чуйко Вадим Леонідович; Chuiko Vadym LeonidovychУ статті обґрунтовується розуміння людини як такої складності, яка не редукується до локальної множини взаємопов’язаних елементів, що вимагає визнати неприйнятним звернення до концептів філософії свідомості, пов’язує науковість гуманітарних досліджень з критичним раціоналізмом та комунікативною філософією. Використовуючи розроблену комунікативною практичною філософією концепцію інтерсуб’єктивності мовного взаєморозуміння, привертається увага до поєднання різних людей як взаємодоповнюючих існувань, заснованих на демонстраціях. Обґрунтована автором концепція демонстрацій як основа позитивної комунікації розглядається як важлива частина подолання есенціалізму та холізму доведенням, що демонстрація стає єдиним способом виявлення унікальності як суверенної властивості індивіда поцінованої іншим. Демонстрація, як повторювана наочна презентація індивідом унікальності свого існування, передбачає наявність здатності діяти цілеспрямовано (осмислено, свідомо, знаючи наслідки своїх дій). Факт найму робітника свідчить, що роботодавець на підставі демонстрацій визнав наявність прозорості свідомості у формі здатності передбачувати результат діяльності до активного початку діяльності, гарантувати його отримання. Усвідомлення своєї індивідуальної неспроможності бути суб’єктом вирішення проблеми без допомоги інших, які демонстрували свої можливості, визнано за головну умову для свідомого заснування конвенцій, які започатковують інноваційне поєднання людей у нову спільноту.