Актуальні питання мистецької освіти та виховання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання мистецької освіти та виховання за Ключові слова "aesthetic development"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критерії оцінювання стану естетичного розвитку майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Цзяо Їн; Tsziao YinУ статті уточнено сутність процесу естетичного розвитку та його результату у вигляді сформованої фахової якості – естезісу особистості вчителя музики. Крізь призму процесу навчання гри на фортепіано подається системна компонентна модель цього процесу, що й призводить до формування естезісу особистості. Процес є пролонгованим та багатокомпонентним. Оцінювання стану естетичного розвитку та естезісу особистості як його результативного досягнення здійснюється за допомогою таких критеріїв: естетико-семантичний, когнітивний; емоційно-рефлексивний, інтенціональний; естетико-продуктивний, творчій. Показники зазначених критеріїв охоплюють і повністю відповідають елементам розроблених компонентних блоків.Документ Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами бального танцювального мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Сизоненко В. А.; Syzonenko V. A.У статті висвітлено умови сприятливі для вдосконалення навчально-виховного процесу студента-хореографа, з метою результативного формування його творчого потенціалу засобами сучасного бального танцю, а саме: орієнтація педагогічного процесу на певні освітні принципи, що базуються на взаємодії навчання, виховання й розвитку на всіх етапах підготовки майбутнього вчителя хореографії; упевненість і наполегливість; свобода у творчому педагогічному процесі. Розглянуто вплив естетичного виховання на всебічний гармонійний розвиток майбутнього фахівця з хореографічного мистецтва, застосування ситуацій успіху як методу виховання особистісних якостей студента-хореографа.