Актуальні питання мистецької освіти та виховання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання мистецької освіти та виховання за Ключові слова "adaptation of educational system"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ «Базис» і «надбудова» китайської фортепіанної педагогіки(ФОП Цьома С. П., 2019) Тарапата-Більченко Лідія Григорівна; Tarapata-Bilchenko Lidiia HryhorivnaУ статті конкретизуються особливості китайської фортепіанної педагогіки як результату взаємодії європейських і національних традицій у процесі запозичення Китайською Народною Республікою вдалої освітньої моделі та її подальшого розвитку на національному ґрунті. Попри видатну роль російських педагогів-піаністів у процесі ґенези і становлення китайської фортепіанної школи констатується основоположне значення національних цінностей та естетичних стандартів у змісті музичної освіти в КНР. Екстраполяція європейської музично-педагогічної моделі в ментальний простір китайської нації визначається як адаптація культурою іншокультурного «базиса», його трансформація під впливом світоглядної «надбудови» даосизму і конфуціанства. Категоріальна опозиція «базис – надбудова» застосовується як художня метафора, що моделює дослідницьку оптику та розширює епістемічний доступ до предмета дослідження.