Актуальні питання мистецької освіти та виховання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Актуальні питання мистецької освіти та виховання за Ключові слова "activity"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Діяльність концертмейстера-піаніста: теоретичний аспект(2016) Петренко Марина Борисівна; Petrenko Maryna BorysivnaУ статті на основі теоретичного узагальнення праць із питань ансамблевої взаємодії визначено діяльність концертмейстера-піаніста як різновид самостійної музично-творчої виконавської діяльності, що характеризується спільністю дій, взаємодією та узгодженістю на всіх рівнях процесу спільного музикування. Виділено такі рівні зазначеного процесу, як: концептуальний (створення власної інтерпретаційної концепції вокально-інструментального твору); комунікативно-інформаційний (досягнення взаєморозуміння у виробленні спільної інтерпретаційної концепції вокально-інструментального твору) виконавсько-ансамблевий (збалансована, виважена взаємодія та узгодження «всієї шкали» виконавських можливостей співвиконавців, взаємопроникнення емоційних станів). Створено модель діяльності концертмейстера-піаніста, яка трактується як штучно створений її зразок у вигляді схеми, що відбиває та відтворює у більш простому вигляді будову, взаємозв’язки й відношення між елементами діяльності, що вивчається.Документ Теоретичне обґрунтування структури критеріїв і показників художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва(Сум ДПУ імені А.С. Макаренка, 2015) Семенова Олена Віталіївна; Semenova Olena VitaliivnaУ статті, на основі проведеного аналізу літературних джерел, розглянуто теоретичні аспекти формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Зокрема розглянуто її структурні складові, критерії та показники. Проаналізовано категоріально-понятійний апарат і з’ясовано сутність понять: «структура», «критерії» та «показники». Розроблено й запропоновано критерії та показники художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, що представлені мотиваційно-ціннісним, світоглядно-когнітивним та діяльніснорефлексивним складовими.