Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін за Ключові слова "competence"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Продуктивні механізми формування мовно-естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога на практичних заняттях із морфології української мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Костусяк Н. М.; Kostusiak N. M.У статті наголошено на важливості низки пріоритетних для студентів- філологів завдань, серед яких опанування відомостей про морфологічний ярус української мови, а також оволодіння вміннями й навичками аналізу мовного матеріалу, що водночас забезпечує естетизацію навчально-виховного процесу. На реалізацію цього спрямовано низку вправ, які, з одного боку, дадуть змогу удокладнити здобуті теоретичні знання, а з іншого – сприятимуть розвиткові позитивно-ціннісних орієнтирів у майбутніх учителів-словесників. Розв’язання порушених питань забезпечує аналіз дібраних із поезії Л. Костенко речень, на основі яких з’ясовано особливості морфологічних виражальних засобів, що виконують оцінно-виховну функцію, сприяють формуванню мовно-естетичних компетентностей студентів-філологів, забезпечують оволодіння рідною мовою й удосконалюють уміння вільно оперувати естетично вартісними мовними засобами в різних комунікативних ситуаціях, а також вияскравлюють художньо- оцінну потужність поезії Л. Костенко.Документ Інтерактивні технології як засіб осучаснення викладання англійської мови у закладах загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Головашова Д. А.; Holovashova D. A.; Майковська В. І.; Maikovska V. I.У статті розглянуто теоретичні та організаційні аспекти використання інтерактивних технологій в процесі навчання англійської мови у закладах загальної середньої освіти. Виявлено, що інтерактивна технологія навчання характеризується постійною, активною взаємодією всіх учасників освітнього процесу на основі їх рівноправності; здатністю створювати атмосферу доброзичливості, взаємопідтримки та співпраці; спроможністю задовольняти в умовах формування економіки знань освітні потреби дітей «покоління Z» і можуть розглядатись як засіб реалізації окреслених концептуальною реформою «Нова українська школа» завдань. Встановлено і конкретизовано елементи інтерактивної технології викладання англійської мови учням рівня базової середньої освіти. Представлено алгоритм впровадження інтерактивної технології викладання англійської мови у закладах загальної середньої освіти, уточнено доцільні в межах означеної технології методики навчання.