Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін за Ключові слова "auditory images"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості художнього змалювання й сприйняття текстів про Голодомор(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Сокіл Г. П.; Sokil Н. P.У статті розглядаються принципи відтворення і сприйняття текстів про голодомор. Звернено увагу на вивчення ролі вербальних і невербальних засобів у наративах, зокрема акустичних образів та інтонаційного мовлення, які є важливими для розкриття й розуміння тексту. Вони задають темп мовлення, розставляють відповідні акценти, створюють належний ритм, що в сукупності моделює своєрідний поетичний світ цього фольклорного фонду. Під час відтворення тексту реципієнт (здебільшого очевидець) заново переживає всі події. Тому для наративів про голодомор характерне переривання тексту плачем, вимушеними паузами, позатекстовими висловлюваннями. Інтонація здебільшого трагічна, обурююча. Вона відповідає емоційній тональності оповідача – схвильована, напружена.