Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти за Ключові слова "adaptation to school"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптація дітей з розладами аутистичного спектру до школи засобом візуального розкладу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Литовченко Анастасія Олексіївна; Lytovchenko Anastasiia Oleksiivna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii MykolaiovychОб'єктом дослідження є процес адаптації до шкільного навчання дітей з розладами аутистичного спектру. Предмет дослідження – адаптація дітей з розладами аутистичного спектру до навчання в школі засобом візуального розкладу. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи адаптації до школи дитини з розладами аутистичного спектра. Описано підготовку до школи як важливий етап діяльності майбутнього школяра. Досліджено особливості розвитку дітей з аутизмом у дошкільний період. Визначено шляхи адаптації дітей із розладами аутистичного спектра до нових умов перебування. У другому розділі досліджено рівні адаптації до школи першокласників із розладами аутистичного спектра, визначено критерії, рівні та методики діагностування адаптації до школи дітей із розладами аутистичного спектра та представлено результати констатувального експерименту. У третьому розділі описано експериментальну перевірку ефективності методики візуального розкладу в адаптації дітей означеної категорії до школи. Представлено візуальний розклад як педагогічний інструмент адаптації до школи дітей з аутизмом, описано методику складання та застосування візуального розкладу та представлено аналіз результативності формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 103 сторінки, з них – 89 сторінок основного тексту, 5 таблиць, 11 рисунків, 82 джерела.