Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти за Ключові слова "actualization"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуалізація соціального партнерства в процесі психолого-педагогічного супроводу: понятійно-категоріальний аспект(2015) Чобанян Анна Варужанівна; Chobanian Anna VaruzhanivnaУ cтатті стверджується доцільність актуалізації ролі соціального партнерства фахівців державних організацій із сім’ями дітей з помірною розумовою відсталістю в процесі психолого-педагогічного супроводу. Автор, на основі аналізу наукової літератури і практики, визначає сучасну термінологію, що може бути застосована під час провадження сучасних підходів до реалізації психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю. Для збереження термінологічної однозначності застосування сучасних понять та категорій під час реалізації цього супроводу у статті доцільно окреслити сутність її ключових наукових категорій, а саме понять – „актуалізація”, „соціальне партнерство” і „державні організації”.