Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти за Ключові слова "activation"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Активізація професійного самовизначення учнів з інтелектуальними порушеннями(2020) Калуга Анастасія В’ячеславівна; Kaluha Anastasiia Viacheslavivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти проблеми професійного самовизначення старшокласників в умовах спеціального закладу освіти, розкрито сучасні підходи до реалізації процесу професійного самовизначення учнів старших класів з інтелектуальними порушеннями. У другому розділі визначено стан сформованості професійного самовизначення учнів старших класів інтелектуальними порушеннями в процесі навчально-виховної діяльності, обґрунтовано педагогічне забезпечення процесу професійного самовизначення учнів означеної нозології у спеціальному закладі освіти. У третьому розділі здійснено експериментальну перевірку ефективності процесу активізації професійного самовизначення учнів старших класів з інтелектуальними порушеннями в системі трудового навчання та здійснено аналіз результативності формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати дослідження.