Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "cross-cutting tendencies"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток історичної освіти в університетах Російської імперії в ХІХ – на початку ХХ століття(2020) Смирнова Валентина Михайлівна; Smyrnova Valentyna Mykhailivna; Снагощенко Валентина Володимирівна; Snahoshchenko Valentyna VolodymyrivnaДипломну роботу присвячено дослідженню розвитку історичної освіти в університетах російської імперії в ХІХ – на початку ХХ століття. Розглядаючи загальні тенденції розвитку вищої освіти того часу, автор звертає увагу на вивчення історичних дисциплін та створення історико-філологічних факультетів в університетах, на особливості університетської історичної освіти в період реформ та контр реформ 1863-1884 рр., на форми та методи навчальних занять в університетах. Вивчено основні напрямки досліджень дореволюційних, радянських і сучасних істориків. Розкрито головні етапи становлення системи історичної освіти та визначено пріоритетні напрями державної університетської історичної освіти в першій половині ХІХ століття . Простежено динаміку становлення системи історичної освіти в сукупності ряду факторів, виявлено соціально-політичні передумови перетворень у галузі історичної університетської освіти та виявлено ускладнення, що супроводжували становлення та розвиток історичної освіти., досліджено зміни державної освітньої політики того часу. Відтворено атмосферу академічного життя на історико-філологічних факультетах у ХІХ – на початку ХХ ст.. Здійснено комплексний аналіз процесу становлення й розвитку історичної освіти в університетах Російської імперії упродовж ХІХ – початок ХХ ст.., формування історико методичних знань, визначено форми та методи навчальних занять в університетах в досліджувальний період та здійснено певний внесок у розвиток теорії розвитку історичної освіти в університетах Російської імперії. Результати дослідження можуть бути використані при створенні узагальню вальних праць з історії історичної освіти, складанні довідників, енциклопедій; навчальних посібників.