eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Zhen Sinian"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Зміст і компонентна структура художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики
    (ФОП Цьома С. П., 2018) Жень Сіньян; Zhen Sinian
    У статті обґрунтований зміст феномену художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики, зокрема до творів мистецтва. Розглянута сутність поняття «ставлення» як складова системи цінностей і переконань особистості. Висвітлений зміст феномену художньої цінності в контексті фахової підготовки майбутніх учителів музики. Визначена компонентна структура художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до мистецтва, яка відображує основні атрибутивні характеристики досліджуваного феномена.
  • Документ
    Методика формування художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творчої самореалізації в процесі фахової підготовки
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Жень Сіньян; Zhen Sinian
    Дисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання щодо проблеми формування художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творчої самореалізації. Розкрито сутність феномену ставлення та ціннісного ставлення в філософському і психолого-педагогічному контекстах. З’ясовано зміст та структуру художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі фахової підготовки. Обґрунтовано методику формування художньо-ціннісного ставлення до творчої самореалізації майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки. Визначено критерії та показники оцінювання рівня сформованості художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі фахової підготовки. Експериментально перевірено ефективність розробленої методики.
  • Документ
    Педагогічні умови формування художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Жень Сіньян; Zhen Sinian
    Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов і методів формування художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творів мистецтва та до фахової діяльності. Розглянуто зміст феномену «художньо-ціннісне ставлення» як сталого емоційно-смислового утворення з визначеною компонентною структурою. Окреслено наукові підходи, методологічні засади яких сприятимуть ефективному формуванню художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики, на основі яких і визначаються педагогічні умови. Висвітлено методи, системне впровадження яких у професійну підготовку майбутніх учителів музики покликане підвищувати ефективність навчання студентів, формування їхньої духовно-світоглядної позиції, ціннісних орієнтирів.
  • Документ
    Формування креативності майбутнього вчителя музики засобами триз-технологій
    (2017) Жень Сіньян; Zhen Sinian
    У статті обґрунтовано методи триз-технологій, що використовуються з метою розвитку креативності майбутнього вчителя музики (уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки, інтегрувати й синтезувати інформацію, аналізувати ситуації, передбачати наслідки, застосовувати нові ідеї та методи вирішення задач на практиці). Також наведено дидактичні принципи й механізми реалізації методів вказаної інноваційної технології.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук