Перегляд за Автор "Zhen Sinian"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміст і компонентна структура художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики(ФОП Цьома С. П., 2018) Жень Сіньян; Zhen SinianУ статті обґрунтований зміст феномену художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики, зокрема до творів мистецтва. Розглянута сутність поняття «ставлення» як складова системи цінностей і переконань особистості. Висвітлений зміст феномену художньої цінності в контексті фахової підготовки майбутніх учителів музики. Визначена компонентна структура художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до мистецтва, яка відображує основні атрибутивні характеристики досліджуваного феномена.Документ Методика формування художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творчої самореалізації в процесі фахової підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Жень Сіньян; Zhen SinianДисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання щодо проблеми формування художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творчої самореалізації. Розкрито сутність феномену ставлення та ціннісного ставлення в філософському і психолого-педагогічному контекстах. З’ясовано зміст та структуру художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі фахової підготовки. Обґрунтовано методику формування художньо-ціннісного ставлення до творчої самореалізації майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки. Визначено критерії та показники оцінювання рівня сформованості художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі фахової підготовки. Експериментально перевірено ефективність розробленої методики.Документ Педагогічні умови формування художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Жень Сіньян; Zhen SinianСтаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов і методів формування художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до творів мистецтва та до фахової діяльності. Розглянуто зміст феномену «художньо-ціннісне ставлення» як сталого емоційно-смислового утворення з визначеною компонентною структурою. Окреслено наукові підходи, методологічні засади яких сприятимуть ефективному формуванню художньо-ціннісного ставлення майбутніх учителів музики, на основі яких і визначаються педагогічні умови. Висвітлено методи, системне впровадження яких у професійну підготовку майбутніх учителів музики покликане підвищувати ефективність навчання студентів, формування їхньої духовно-світоглядної позиції, ціннісних орієнтирів.Документ Формування креативності майбутнього вчителя музики засобами триз-технологій(2017) Жень Сіньян; Zhen SinianУ статті обґрунтовано методи триз-технологій, що використовуються з метою розвитку креативності майбутнього вчителя музики (уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки, інтегрувати й синтезувати інформацію, аналізувати ситуації, передбачати наслідки, застосовувати нові ідеї та методи вирішення задач на практиці). Також наведено дидактичні принципи й механізми реалізації методів вказаної інноваційної технології.