Перегляд за Автор "Zabolotna Oksana Adolfivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Educational Effectiveness and Quality Assurance in Alternative Education(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Заболотна Оксана Адольфівна ; Zabolotna Oksana AdolfivnaThe article deals with the issue of quality assurance in alternative schools in EU countries. The goal of the research in general is to compare alternative education systems in traditional EU countries and those joining during two last enlargements in terms of school environment using Early Childhood Environmental Rating Scale (ECERS). The research was carried out at two stages – theoretical and practical. For the years 2008 – 11 the author has studied the theoretical approaches to alternative education and peculiarities of legislation in 4 EU countries and Ukraine. The author visited 34 alternative schools of different kinds in Poland, France, Germany, and Bulgaria and collected data for the comparative analysis. The results were presented at ECER 2011 in Berlin.Документ Альтернативні ролі вчителя: в пошуках освітнього діалогу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Заболотна Оксана Адольфівна ; Zabolotna Oksana AdolfivnaСтаттю присвячено висвітленню трансформацій ролі вчителя у світлі альтернативної педагогіки. Розглянуто ідею педагогіки пригноблених, запропоновану бразильським науковцем Пауло Фрейре. Продемонстровано різні зміни в ролі вчителя: від повного нівелювання (в антипедагогіці) до ролей трансформаційного інтелектуала, який допомагає все критикувати (у критичній педагогіці), чуйного партнера-фасилітатора (у Гештальт-педагогіці); фасилітатора самореалізації дитини (в емансипаційній педагогіці) та організатора діалогічного навчання (у трансгресивній педагогіці).Документ Чи має майбутнє академічна співпраця з Росією?(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Заболотна Оксана Адольфівна ; Zabolotna Oksana Adolfivnaчленів Української асоціації дослідників освіти до академічної співпраці з науковцями російської федерації. Після початку повномасштабної війни українці розпочали кампанію зі зменшення впливу росіян на різні сфери суспільного життя в міжнародному вимірі – політику, культуру, науку, спорт тощо. Наукова сфера посідає в цьому переліку важливе місце, оскільки вона дає доступ до технологій і ресурсів, які згодом можуть бути використані для антигуманних дій росії щодо України та інших держав. Отже, цілком обґрунтованою є точка зору учасників опитування про повне припинення наукової співпраці з російськими інституціями і вибірковий підхід до співпраці з російськими дослідниками, що ґрунтується на відповідальності української сторони, яка чітко визначила пріоритети і проаналізувала громадянську позицію та дії російських дослідників щодо ведення їхньою державою-агресором бойових дій на території України.Документ Історико-культурний контекст розвитку шкільної альтернативної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Заболотна Оксана Адольфівна ; Zabolotna Oksana AdolfivnaУ статті запропоновано періодизацію розвитку альтернативної освіти, розроблену з опертям на історико-культурні особливості розвитку загальної освіти. Зроблено огляд філософсько-педагогічних течій, які лягли в основу альтернатив, реалізованих у світовому шкільництві починаючи з другої половини XIX століття. Автор наголошує на необхідності альтернатив для забезпечення якості освіти.