Перегляд за Автор "Vostotska Iryna Fedorivna"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вдосконалення швидкісних та швидкісно-силових здібностей у школярів спортивних секцій з легкої атлетики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychСтаття присвячена проблемі розвитку фізичних якостей у школярів. Існуючі програми підвищення ефективності фізичної культури і спорту враховують один із компонентів особистісно орієнтованого підходу, маючи за мету підвищення або фізичної підготовки, або рівня здоров'я, або мотиваційної структури особистості. Тому розробка програм удосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей на базі спортивних секцій визначає актуальність та новизну дослідження. Розроблено програму вдосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей «Олімпієць» з теоретичним та практичним напрямами підготовки. Теоретичний напрям передбачав розгляд теоретичних питань фізичної культури і спорту. Практичний напрям включав удосконалення техніки бігу хлопців на середні та довгі дистанції з урахуванням каденсу із застосування мобільних додатків, спеціальні бігові вправи та вправи на вдосконалення швидкості та швидкісно-силових якостей (стрибкові вправи, вправи з обтяженнями, вправи з власною вагою тіла або вагою тіла партнера).Документ Використання методу проєктів на заняттях з фізичного виховання як засіб підвищення інтересу до навчання студентів у ЗВО(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychУ статті розкриваються особливості використання методу проектів на заняттях із фізичного виховання. Актуалізована можливість покращення фізичного та емоційного стану студента у процесі його проектної діяльності, а також підвищення інтересу до занять. Спортивні свята, естафети та квест-ігри – форми залучення студентів до систематичних занять фізичними вправами, які сприяють пропаганді здорового способу життя, розвитку фізичних якостей, покращення діяльності основних фізіологічних систем організму, виховання позитивних морально-вольових якостей та творчих здібностей.Документ Використання рухливих ігор як засіб фізичного виховання слабочуючих дітей(2016) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Скачек Андрій Іванович; Skachek Andrii IvanovychСтаття присвячена проблемі вдосконалення процесу фізичного виховання дітей із різними порушеннями слуху. У ній аналізуються особливості побудови занять фізичною культурою з використанням рухливих ігор і вправ на розвиток координаційних здібностей. Предметом нашого дослідження є оздоровча та корекційна робота на заняттях із фізкультури з дітьми молодшого шкільного віку, які мають порушення слуху. Дана робота розкриває особливості організації та методики проведення рухливих ігор зі слабочуючими дітьми. Дані, які були отримані в ході експерименту, показують необхідність системного використання рухливих ігор для дітей, які мають порушення слуху. Доведено, що вони сприяють не тільки поліпшенню показників їх координаційних здібностей, але й позитивно впливають на покращення роботи всіх систем організму, фізичного й розумового розвитку дітей.Документ Нетрадиційні форми занять з фізичного виховання(2021) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii OleksandrovychУ навчальному посібнику міститься інформація про зміст та особливості проведення веселих спортивних свят, квестів та міні-квестів за програмним матеріалом. Навчальний посібник створено для студентів та викладачів з фізичного виховання педагогічних університетів.Документ Психічний стан як характеристика психічної діяльності спортсмена(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna FedorivnaУ статті проаналізовано визначення ієрархічної підструктури психічного стану, який є важливим не тільки в методологічному плані, але і в теоретичному, оскільки підкреслює необхідність різнобічного комплексного підходу до дослідження цього явища. Мета статті: вивчення проблеми психічних станів, що виникають у зв'язку з тренувальною діяльністю спортсменів. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератур; психологічне, педагогічне тестування; методи математичної обробки даних. Результати дослідження. У дослідженні показано, що на динаміку психічних станів діють зовнішні і внутрішні чинники: вік спортсмена, спортивний стаж, інтенсивність тренувань, емоційна неврівноваженість, рівень тривожності, домінантності, спілкування. Практичне значення. Отримані дані знайдуть застосування в подальших наукових дослідженнях проблеми індивідуалізації тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів. Висновки та перспективи подальших розвідок. Вивчення навіть у тренувальною діяльністю спортсменів, до цього часу не стало предметом систематичних досліджень, хоча це є вельми суттєвим не тільки для психології як науки, а й для практики спорту.Документ Роль психічного стану в діяльності людини(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna FedorivnaУ статті проаналізовано роль психічного стану в діяльності людини. Контроль і керування психічним станом людини як суб'єкта діяльності - необхідна умова для вирішення практичних завдань підвищення ефективності діяльності. Саме потреби практики й зумовили те, що проблема психічних станів найбільший розвиток отримала у прикладних дослідженнях. Метою статті є визначення ролі психічного стану спортсменів, які можна використовувати для оцінки успішності їх тренувальної діяльності. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичної літератури. Результати дослідження. Здійснено теоретичний аналіз проблеми взаємозв'язку результативності спортивної діяльності і психічного стану спортсменів. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розроблено способи оцінки відповідності психічного стану.Висновки та перспективи подальших розвідок. Досі не виявлені конкретні ознаки психічних станів, що мають позитивний або негативний вплив на успішність рухових спортивних дій.Документ Система фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України та Польщі(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna Fedorivna; Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Прийменко Лариса Олександрівна; Pryimenko Larysa OleksandrivnaСтаття присвячена розвитку та становленню фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України та Польщі. Аналізується історіографія та програмно-нормативне забезпечення фізичного виховання цих країн. Спираючись на аналіз та узагальнені дані літературних джерел, подається коротка порівняльна характеристика розвитку фізичного виховання України та Польщі. Фізичне виховання розглядається як невід’ємна складова гармонійного розвитку особистості. Перспективи подальших розвідок у даному напрямі полягають в експериментальному обґрунтуванні ефективності авторських програм фізичного виховання польських студентів.Документ Теоретичні та практичні умови формування всебічно розвиненої особистості засобами фізичної культури і спорту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Головченко Олексій Іванович; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna FedorivnaСкладовою частиною загальної культури суспільства, спрямованої на зміцнення здоров'я, розвиток фізичних, морально-вольових та інтелектуальних здібностей людини є фізична культура. З метою вивчення теоретичних та практичних умов формування всебічно розвиненої особистості засобами фізичної культури і спорту проведено аналіз науково-методичної літератури. Результати проведеного аналізу дозволили визначити наявність термінології «фізична культура особистості», «особистісна фізична культура». Установлено, що ефективний розвиток особистості засобами фізичної культури забезпечується такою сукупністю психолого-педагогічних умов: опора на особистісно-орієнтовану освіту; орієнтація процесу фізкультурної освіти на розвиток загальної та спеціальної культури; цілеспрямоване формування ціннісної структури розвитку особистості, єдності ціннісної, характерологічної, фізичної, культурологічної складових.Документ Індивідуально-психологічна сфера в спортивній діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Титович Андрій Олександрович; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Востоцька Ірина Федорівна; Vostotska Iryna FedorivnaУ статті проаналізовано роль індивідуально-психологічної сфери в спортивній діяльності спортсмена. Мета статті: визначення прогностично-інформативних ознак психічного стану спортсменів, які можна використовувати для індивідуалізації їх тренувального процесу й оцінки успішності їх тренувальної діяльності. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення науково- методичної літератури; психологічне, педагогічне тестування; методи математичної обробки даних. Результати дослідження. Аналіз особливостей мотивації дозволяє більш дифе-ренційовано та поглиблено вивчати джерело багаторічної екстремальної діяльності спортсменів, високої готовності до змагань, надмірної емоційної напруженості. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що розроблено способи оцінки відповідності психічного стану спортсмена специфіці і конкретним задачам його рухової діяльності на тренувальному занятті. Висновки та перспективи подальших розвідок. Досі не виявлені конкретні ознаки психічних станів, що мають позитивний або негативний вплив на успішність рухових спортивних дій.Документ Індивідуалізація тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів(2020) Титович Андрій Олександрович; Томенко Олександр Анатолійович; Головченко Олексій Іванович; Востоцька Ірина Федорівна; Tytovych Andrii Oleksandrovych; Tomenko Oleksandr Anatoliiovych; Holovchenko Oleksii Ivanovych; Vostotska Iryna FedorivnaУ монографії розглянуто сучасні підходи щодо індивідуалізації тренувального процесу на основі врахування психічного стану спортсменів. На основі експериментальних досліджень і практичного досвіду здійснено теоретичний аналіз проблеми взаємозв’язку результативності спортивної діяльності і психічного стану спортсменів; визначено ознаки психічних станів спортсменів, що сприяють підвищенню індивідуальних показників при виконанні вправ з переважним проявом складної координації, витривалості та швидкісно-силових якостей; виявлено ознаки психічного стану адекватного цілям і умовам виконання вправ, при відрізненні конкретних задач, що стоять перед спортсменом у процесі виконання їх на тренуванні; розроблено способи оцінки відповідності психічного стану, що виникає у спортсмена перед виконанням вправ, їх специфіці і конкретним задачам тренування з метою індивідуалізації його тренувального процесу. Значна увага приділяється визначенню прогностично-інформативних ознак психічного стану спортсменів, які можна використовувати для індивідуалізації їх тренувального процесу та оцінки успішності їх тренувальної діяльності.