Перегляд за Автор "Velychko Stepan Petrovych"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємозв’язок реального й віртуального експериментів як чинник у розвитку практикуму з фізики в середній школі(2015) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Растригіна Алла Миколаївна; Rastryhina Alla Mykolaivna; Слободяник Ольга Володимирівна; Slobodianyk Olha VolodymyrivnaУ статті доводиться можливість подальшого вдосконалення фізичного практикуму в загальноосвітніх навчальних закладах, де шкільний курс фізики вивчається за профільними програмами. Основні твердження про розвиток фізичного практикуму та методики його виконання у старшій школі зумовлені широким запровадженням засобів інформаційно-комунікаційних технологій, завдяки яким уможливлюється розробка й виконання комп’ютерно-орієнтованих лабораторних робіт, що наближені до виконання реальних дослідницьких робіт, і виконуються на основі всебічної реалізації віртуального експерименту в тісному його поєднанні з реальним. Така методика підготовки учня до робіт практикуму, яка окреслює три етапи, сприяє тому, що суттєво поліпшується готовність старшокласника до експериментування в ході фізичного практикуму та якість і результативність виконання самого дослідження, а головне, що при цьому підвищується рівень навчальних досягнень школярів.Документ Використання навчального комплекту «Спектрометр_01» у лабораторному практикумі з фізики в університетах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Ковальов С. Г.; Kovalov S. H.У статті розглянуто особливості використання нового навчального комплекту «Спектрометр_01» під час вивчення оптичного випромінювання у лабораторному практикумі з курсу загальної фізики.Документ Віртуальна реальність як складова освітнього середовища по формуванню особостості студента(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Величко Степан Петрович; Velychko Stepan PetrovychВ умовах широкого запровадження ІКТ в усі сфери діяльності людини, включаючи і освіту, та стрімкого зростання значущості комп'ютерних технологій для вирішення навчально-виховних завдань, пов'язаних із розвитком вищої освіти та підготовкою високопрофесійних фахівців у вищих навчальних закладах (ВНЗ), достатньо важливою залишається проблема усвідомлення того рівня, якому має відповідати матеріально-технічне та методичне забезпечення процесу підготовки, формування, розвитку і виховання особистості майбутнього фахівця.Документ Готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології(2016) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaНа основі аналізу досвіду зарубіжних країн і вивчення реального стану викладання нанофізикотехнологічних дисциплін у педагогічних університетах України розкрито специфіку й окреслено основні складові змісту методичної підготовки майбутніх учителів фізики до навчання основ нанонаук. Сформульовано поняття «готовність майбутнього вчителя фізики до формування в учнів знань про нанотехнології», виділено основні спеціальні професійні компетентності вчителя фізики, значущі для його діяльності в галузі навчання сучасним нанотехнологічним знанням.Документ Методика обгрунтування однозначності розв’язків рівнянь магнітного поля в курсі електродинаміки(2014) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Пєсоцька Інеса Олександрівна; Piesotska Inesa OleksandrivnaМетодологія підстави тонкощів рішень рівнянь Максвелла досліджується для магнітного поля в курсі електродинаміки при підготовці вчителів фізики.Документ Методика обґрунтування поняття «векторний потенціал» магнітного поля в курсі електродинаміки(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Пєсоцька Інеса Олександрівна; Piesotska Inesa OleksandrivnaРозглядається методика введення та розрахунку векторного потенціалу в курсі « Класична електродинаміка» педагогічних університетів.Документ Методика построения релятивистской механики на основе принципа наименьшего действия в системе подготовки учителя физики(2015) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana Yuriivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychРассмотрено применение принципа наименьшего действия для построения методики изложения динамики СТО в учебном процессе подготовки учителя физики. Произведен анализ релятивистских выражений для основных динамических характеристик частиц.Документ Методичний аналіз кінематики процесів розпаду частинок за допомогою діаграми Далітца(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Холодов Роман Іванович; Kholodov Roman Ivanovych; Герасімова Тетяна Юріївна; Herasimova Tetiana YuriivnaОбґрунтовано методику викладання в курсі спеціальної теорії відносності питань кінематики процесів розпаду частинок за допомогою діаграми Далітца. Запропонована методика розгляду процесу розпаду частинок із застосуванням законів збереження енергії та імпульсу сприяє фундаменталізації фізичної освіти та розширює можливості формування наукового світогляду майбутніх учителів фізики.Документ Особливості тестового контролю з курсу загальної фізики з модуля «Механіка» у вищих авіаційних навчальних закладах та його реалізація у програмних засобах навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Задорожна О. В.; Zadorozhna O. V.У статті розглянуто особливості побудови завдань тестового контролю з курсу загальної фізики на прикладі модуля «Механіка» з метою підвищення якості підготовки майбутніх операторів особливо складних систем управління в авіаційних ВНЗ за допомогою використання нових інформаційно-комунікаційних технологій.Документ Поєднання навчального експерименту із сучасними засобами інформаційно-комунікаційних технологій на прикладі аналізу коливального руху тягарця на пружині(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Ткаченко В. М.; Tkachenko V. M.Стаття присвячена актуальній проблемі подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний фізичний експеримент. Розглянуто процес створення стробоскопічної версії коливального руху тягарця на пружині через обробку відповідних відео версій. Для створення відео і стробоскопічних версій лабораторних робіт з фізики можна використовувати звичайні смартфони і планшети або інші бюджетні гаджети. Залучення студентів до процесу створення відео і стробоскопічних версій лабораторних робіт, в свою чергу, сприяє індивідуалізації та інтенсифікації навчального процесу, розвитку творчої активності студентів, поліпшенню засвоєння матеріалу та прискоренню отримання інформації для навчальних цілей. Порівняно невелика швидкість зміни кадрів бюджетних відео й фото камер накладає обмеження на жорсткості використовуваних пружин і маси тягарців. Для створення чіткої відео версії, придатної для подальшого перетворення її в стробоскопічну версію, мінімальний період коливань тягарця на пружині не має перебільшувати близько 0.5 секунди. Показано варіант отримання емпіричної формули періоду коливань тягарця на пружині. Проілюстровано варіант експериментального отримання закону коливального руху тягарця на пружині із аналізу стробоскопічної версії. Запропонований метод ілюстративного доведення гармонічного характеру руху тягарця на пружині доцільно використовувати як альтернативний або як той, який доповнює загальноприйнятий теоретичний метод. Стробоскопічна версія коливального руху тягарця на пружині дає можливість підвищити точність експерименту, а також може бути використана для візуалізації хвильових процесів. За допомогою стробоскопічних версій навчальних експериментів можна створювати експериментальні завдання, які можуть бути використані при вивченні різних розділів курсу фізики. Звертається увага на те, що стробоскопічні версії довільної лабораторної роботи, так же як і коливального руху тягарця на пружині, можуть бути перетворені в формат GIF, який підтримує зображення анімації. Анімація може бути подана у вигляді циклу. Відзначена можливість використання запропонованої стробоскопічної версії в навчальному процесі при поясненні нового матеріалу, в якості підготовчого етапу до проведення реального експерименту та для порівняльного аналізу з ним.Документ Результати експериментальної перевірки ефективності методичної системи формування предметної компетентності з фізики студентів коледжів за допомогою систем комп'ютерної графіки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Єфименко Світлана; Yefymenko Svitlana; Величко Степан Петрович; Velychko Stepan PetrovychУ статті розкрито методику проведення педагогічного експерименту стосовно перевірки ефективності розробленої автором методичної системи формування предметної компетентності з фізики студентів коледжів техніко- технологічного напряму за допомогою систем комп'ютерної графіки та висвітлені його результати. Результативність запропонованої методики організації навчання фізики перевірялася на основі порівняльного аналізу рівнів сформованості показників предметної компетентності з фізики в контрольних і експериментальних групах, що підтвердило статистичну достовірність впливу методичної системи на якість підготовки майбутніх фахівців.Документ Створення освітніх нанокластерів для забезпечення вивчення нанотехнологій в школах та ВНЗ(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena MykhailivnaУ статті зазначається, що нанотехнології є основою чергової технологічної революції і запорукою переходу до нового VI економічного укладу, тому розвиток наноосвіти є важливою складовою заходів з підвищення якості професійної підготовки кадрів для всіх без виключення галузей промисловості та вищої освіти України. Аналіз сучасного стану фізико-математичної, природничої та технічної освіти в Україні показує значне відставання у вивченні сучасних проривних технологій, зокрема - нанотехнологій у школах та ВНЗ. Розглядається ряд проблем різного рівня, розв’язання яких забезпечить перехід освіти та промисловості до норм сучасності.