Перегляд за Автор "Ulanovska Anna Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модернізація вищої освіти: характеристика понятійного апарату дослідження(2014) Улановська Анна Сергіївна; Ulanovska Anna SerhiivnaУ статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття модернізація вищої освіти, окреслено ключові характеристики та складові досліджуваного явища, з’ясовано основні чинники, що зумовлюють розвиток модернізаційного процесу в галузі вищої освіти, розглянуто головні стратегії модернізаційних змін у європейській вищій освіті, а також встановлено суб’єкти даного процесу. Особливу увагу приділено дослідженню відмінностей між такими основоположними поняттями, як модернізація, трансформація, інновація, нововведення та реформування в галузі вищої освіти з метою уникнення некоректного використання основних термінів у подальшій науковій роботі.Документ Організаційно-педагогічні засади діяльності Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Улановська Анна Сергіївна; Ulanovska Anna SerhiivnaДисертацію присвячено з’ясуванню організаційно-педагогічних засад діяльності Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу задля виявлення можливостей використання елементів продуктивного європейського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Схарактеризовано поняттєво-термінологічний апарат дослідження й концептуальні засади залучення студентства до модернізації вищої освіти. Визначено основоположні чинники євроінтеграційних процесів у сфері вищої освіти та виокремлено етапи розвитку Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу. Окреслено організаційні, змістові й процесуальні засади діяльності Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу; здійснено порівняльну характеристику особливостей діяльності національних студентських союзів (членів ЄСС) у контексті Болонського процесу. Обґрунтовано можливості використання у вітчизняному освітньому контексті елементів продуктивного досвіду діяльності ЄСС та найвпливовіших НСС як суб’єктів Болонського процесу. Розроблено модель залучення студентства до модернізації вищої освіти України.Документ Організаційно-педагогічні засади діяльності Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Улановська Анна Сергіївна; Ulanovska Anna SerhiivnaДисертацію присвячено з’ясуванню організаційно-педагогічних засад діяльності Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу задля виявлення можливостей використання елементів продуктивного європейського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Схарактеризовано поняттєво-термінологічний апарат дослідження й концептуальні засади залучення студентства до модернізації вищої освіти. Визначено основоположні чинники євроінтеграційних процесів у сфері вищої освіти та виокремлено етапи розвитку Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу. Окреслено організаційні, змістові й процесуальні засади діяльності Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу; здійснено порівняльну характеристику особливостей діяльності національних студентських союзів (членів ЄСС) у контексті Болонського процесу. Обґрунтовано можливості використання у вітчизняному освітньому контексті елементів продуктивного досвіду діяльності ЄСС та найвпливовіших НСС як суб’єктів Болонського процесу. Розроблено модель залучення студентства до модернізації вищої освіти України.Документ Організаційні та змістово-процесуальні засади діяльності Європейського студентського союзу в контексті модернізації вищої освіти(2016) Улановська Анна Сергіївна; Ulanovska Anna SerhiivnaУ статті визначено й схарактеризовано основні організаційні та змістово-процесуальні засади функціонування Європейського студентського союзу як суб’єкта Болонського процесу. На основі логіко-системного аналізу установчих і стратегічних документів з’ясовано особливості організаційної структури, цілі та принципи діяльності, а також форми співробітництва Союзу з зовнішніми партнерами. Обґрунтовано основні напрями, форми й засоби діяльності Європейського студентського Союзу в контексті модернізації вищої освіти, а також доведено, що досліджувана представницька організація має високий науково-дослідний потенціал, спрямований на вирішення актуальних проблем розвитку Європейського простору вищої освіти.Документ Основні засади становлення національного студентського союзу як суб’єкта модернізації вітчизняної вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Улановська Анна Сергіївна; Ulanovska Anna SerhiivnaУ статті схарактеризовано основні чинники, визначено мету й принципи залучення студентства до модернізації вищої освіти в Україні. На підставі системно-функціонального аналізу діяльності Європейського студентського союзу та найбільших його членських організацій розроблено модель розвитку національного студентського союзу як суб’єкта модернізації вищої освіти, відповідно до якої місія і приорітетні цілі Союзу реалізуються через компоненти організаційно-нормативного, змістово-процесуального й результативного блоків. Доведено, що залучення студентства до продукування й імплементації державної стратегії модернізації вітчизняної вищої освіти є важливою умовою успіху даного процесу.